چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۳۰:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱ ساعت ۱۵:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته ملی مهارت:

اشتغال، گمشده سقز و مهارت، حلقه گمشده اشتغال است

فرماندار ویژه سقز، هفته ملی مهارت را به رئیس و کارکنان فنی و حرفه ای و دست اندرکاران آموزشگاه های بخش خصوصی این شهرستان، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام جعفر توان، بدین شرح است:
ماموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، آموزش مهارت، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی، ارزیابی نیروی کار، تربیت مربیان و آموزش جویندگان کار فاقد مهارت است.
با تبریک این هفته و به ویژه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، با توجه به اهمیت اشتغال در شهرستان سقز و بحث مهارت آموزی و نبود مهارت لازم در برخی از حوزه های شغلی، این مجموعه بایستی به جد در راستای توسعه مهارت آموزی، جذب رشته های جدید و تلاش در سطح سه شهر و تمام روستاهای شهرستان به جد تلاش کنند.
بی تردید در این مسیر باید نیازهای متنوع و متکثر بازار و به شدت رقابتی را رصد نمود و برای اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای در سطح شهرستان و همکاری بیشتر با سایر نهاد ها و سازمان ها به ویژه دانشگاه ها و حوزه صنعت، معدن و تجارت و کار و شغل های دانش بنیان تلاش نمود.
اميداست؛ مجموعه بزرگ فنی و حرفه ای، بیش از گذشته در راه ترويج و توسعه آموزش هاي فني وحرفه اي،‌ نقش آفرینی در اشتغال به عنوان بزرگترین گمشده شهرستان سقز، جامعه محوری، جریان سازی، توسعه بخش خصوصی و خیران مهارتی مويد و پيروز موفق و موید باشند.