شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۳۰:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۰ ساعت ۰۰:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

توان: شاه بیت، فعالیت در شورا، اتحاد است

سرپرست فرمانداری سقز اظهار داشت: شاه بیت، فعالیت در شورا، اتحاد و خروجی این اتحاد، خدمت به مردم و جامعه است زیرا مردم تشنه خدمت و از اختلاف و چند دستگی بیزارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در دیدار رئیس و اعضای شورا و شهردار صاحب افزود: اختلاف در بین شورا، جایگاه این نهاد مردمی و تاثیرگذار و جایگاه اجتماعی اعضا را نزد شهروندان متزلزل جلوه خواهد داد.
توان با بیان اینکه در نهادهای تصمیم ساز چون شورا، هر جا اختلاف و عدم تفاهم را شاهد بوده ایم، باعث چالش در امور توسعه ای و عمرانی شده است از اتفاق نظر شورای صاحب و شهرداری برای خدمت به مردم تشکر و آنان را به ادامه این مسیر تشویق و دعوت کرد.
وی با عنوان اینکه اعضای شورا با لطف خداوند و با اعتماد مردم، به این جایگاه رسیده اند، اختلاف نظر و عدم تفاهم و برآیند آن، به وجود آمدن چالش ها برای شهروندان و شهرداری و امور توسعه ای را مناسب و درخور و شان مردم و شهر ندانست.
وی با اشاره به بیان مشکلات شهر صاحب از سوی اعضای شورا و شهردار، اضافه کرد: برای رفع مشکلات بهداشتی، استقرار پزشک به صورت شبانه روزی، اتمام سالن های ورزشی، آب و فاضلاب و دایر کردن کلانتری به جد تلاش خواهیم نمود.
سرپرست فرمانداری سقز در ادامه با اشاره به وجود زیرساخت های مهم در صاحب از جمله ناحیه صنعتی، ذوب آهن، قرار گرفتن در کریدور شمال- جنوب و مسیر روستاهای گردشگری بر جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف تصریح کرد.
وی عنوان کرد: شورا و شهرداری باید از تمام ظرفیت های مردمی، اداری، سازمانی و نهادها برای رونق و آبادانی این شهر در بستر و مسیر توسعه تلاش کنند.