شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۳:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱۵ ساعت ۱۳:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری:

باید همه برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان سقر تلاش کنیم

سرپرست فرمانداری سقز در دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان، روسای مرکز بهداشت، بیمارستان های امام خمینی (ره) و شفا اظهار داشت: مطالبه گری و استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان سقز با توجه به برخورداری نیروی انسانی متعهد، دلسوز و توان مهارتی بالا با رویکرد تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایت مندی از طریق ارتقای ایمنی و بهبود مستمر کیفیت بسیار ضروری است.

جعفر توان افزود: ارائه خدمات شایسته به مردم شهرستان سقز در حوزه بهداشت و درمان به ویژه ارائه خدمات رایگان به مردم روستاهای دور افتاده توسط مراکز بهداشتی و درمانی، بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و نیروهای جهادی در قالب اعزام تیم های پزشکی باید به جد پیگیری شود.
توان با اذعان به مشکلات موجود و موانع اداری و مالی عنوان کرد: برای جذب تجهیزات درمانی و پزشکی و پزشکان متخصص، از هیچ تلاشی دریغ نخواهم نمود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان هم بیان داشت: کمبود نیروی خدماتی، کمک پرستار، بهورز و کارشناسان حوزه مراکز بهداشتی، تجهیزات و پزشکان متخصص اورولوژی، گوش، حلق و بینی، فرسوده بودن خانه های بهداشت روستایی، فرسوده بودن آمبولانس های فوریت های پزشکی و عدم ماندگاری پزشکان از مشکلات بخش بهداشت و درمان است.
دکتر پروین خسروپور اظهار امیدواری کرد که با پیگیری بتوانیم در آینده مرکز ناباروری و شیمی درمانی را در سقز، راه اندازی و فعال کنیم.