شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۱۷:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱۴ ساعت ۱۳:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

توان تاکید کرد: ضرورت توجه ویژه به یتیمان و کودکان

سرپرست فرمانداری سقز با حضور در مجتمع فرهنگی و تربیتی نگهداری کودکان حاج افتخار امینی با کودکان و هیات مدیره این مجموعه دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان روز سه شنبه با حضور در این مجتمع و با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مدیرعامل، هیات مدیره، کارکنان مجموعه و بهزیستی و کودکان مجتمع، تلاش آنان را برای این کار خداپسندانه ستود و یاد و خاطره مرحوم حاج افتخار امینی بنیان گذار فقید این مرکز را گرامیداشت.
توان با اشاره به اعلام هزینه های زیاد این مرکز توسط هیات مدیره، عنوان کرد: برای افزایش اعتبارات دولتی جهت مرکز، تلاش خواهم نمود.
وی بر ارائه برنامه های فرهنگی، علمی و تربیتی و تلاش برای رساندن کودکان به قله سعادت و تکامل در این مرکز خیریه تصریح نمود.
توان، تلاش خیران را ستود و بیان داشت: دستهایی که کمک می کنند، مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند. وی کار خیر را ارزشمند توصیف و تصریح کرد: برای شاد بودن هیچ راهی بهتر از کمک به دیگران نیست و اگر ما انسان ها به یکدیگر کمک نکنیم و دست نیازمندان را نگیریم، بی شک از لطف و محبت خداوند هم محروم خواهیم شد.
سید منصور حیدری، رئیس بهزیستی سقز هم اظهار داشت: ۲۰ کودک ۶ تا ۱۲ ساله در این مجتمع، نگهداری می شوند. حیدری عنوان کرد: سه مجتمع در سقز، قروه و سنندج فعال هستند.
مصطفی آسور، حاج رحمان نادر سور، امیرسلطانی، سعدی امینی، محمود امینی، فرشته اخوان و انور طاهری، هیات مدیره، عطا اسعدی و عطا اله اسلامی، بازرسان و علی محمدی، حسابدار مجتمع هستند و جمعی از آنان در این بازدید حضور داشتند.
مجمتع ۲۰ سال پیش در اوایل دهه هشتاد به همت خانواده حاج افتخار امینی بنا نهاده شد.