شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۰۲:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱۲ ساعت ۱۹:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک سرپرست فرمانداری سقز به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

سرپرست فرمانداری سقز، در پیامی، هفته بزرگداشت مقام معلم را به معلمان، استادان دانشگاه، مراکز علوم دینی و علم آموزان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت شهرستان سقز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام تبریک جعفر توان بدین شرح است:
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی، سالروز شهادت آن شهید بزرگوار و تمام معلمان شهید ایران اسلامی که به نام روز معلم و پاسداشت مقام استاد نامگذای شده است را به تمام معلمان شهرستان سقز، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
۱۲ اردیبهشت، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی و معلمی، میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام آنان فریضه ای بزرگ است.
معلمان، چراغ های فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی هستند که با تلاش و جهد در راستای گشایش عرصه های نوین علمی و نشان دادن راه کشف حقیقت، اعتلای اندیشه و دانش و فرهنگ با کوشش عالمانه و اندیشه خردورزانه تلاش می نمایند و علاقمندان را برای حرکت به سوی افق های روشن دعوت می کنند.
اینجانب معتقدم که شهرستان سقز می تواند قطب علمی منطقه باشد و به نوبه خویش، تلاش های ارزنده معلمان و استادان عزیز و تلاشگر، این شمع های محفل دانایی را می ستایم و خاضعانه از شما عزیزان خواستارم که با توجه به سند تحول بنیادین در راستای ارتقای جایگاه علمی شهرستان، هدایت دانش آموزان و دانشجویان و طلبه ها به راه کشف حقیقت و کسب دستاوردهای نوین علمی، جذب خیران برای ساخت و نوسازی مدارس بیش از گذشته تلاش کنید.
در خاتمه، توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این مسیر دشوار و امید بخش را از خداوند منان، مسئلت دارم.