شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۰۲:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱۰ ساعت ۱۶:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

تاکید سرپرست فرمانداری سقز بر تفاهم انجمن ها برای توسعه فرهنگی

سرپرست فرمانداری سقز با اشاره به اهمیت تفاهم برای کار فرهنگی و هنری تصریح کرد: برآیند تعامل و تفاهم و همزمان احترام گذاشتن به اختلاف رای و نظر، نقش مهمی در توسعه فرهنگی برعهده دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و جمعی از معاونان این اداره کل، افزایش زیرساخت های فرهنگی و هنری را برای شهرستان مهم برشمرد و عنوان کرد: تلاش خواهیم نمود امسال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پلاتو، درنظرگرفته شود.
توان با اشاره به برگزاری شانزده دوره جشنواره تئاتر کُردی، از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا برای درج این رویداد مهم در تقویم جشنواره های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختصاص بودجه مجزا، تلاش و اقدام لازم مبذول دارد.
علی اصغر دریایی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هم اظهار داشت:۳۵۸ میلیون تومان برای حوزه های فرهنگ و هنر شهرستان سقز به ویژه در بخش آسیب های اجتماعی برای سال ۱۴۰۱ اعتبار در نظرگرفته شده است.
رایزنی برای برگزاری مناسب هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی و تامین اعتبار مورد نیاز برای این رویداد فرهنگی و هنری از دیگر مواردی بود که در این دیدار بحث شد.
در این دیدار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی و مدیر موسسه نقش آفرینان حضور داشتند.