شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۵۳:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۸ ساعت ۱۲:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

دعوت برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

سرپرست فرمانداری ویژه سقز در پیامی، قشرهای مختلف مردم شریف شهرستان سقز را برای حضور در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام جعفر توان به شرح زیر است:
يوم‌الله روز جهانی قدس، بنا به فرمایش امام خامنه ای، نماد صف بندی مظلومان در مقابل زورگویان است.
این روز، روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و حضور در این راهپیمایی، باعث یاس و نا امیدی دشمنان اسلام می شود.
قدس، متعلق به تمام مسلمانان جهان است و از این رو بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری نمودند و بر همه واجب است در این روز مبارک حضور حداکثری داشته باشند.
قدس، روز دميدن خون تازه در رگ‌هاي امت اسلامي و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژيم صهيونيستي و مقاومت تا آزادي فلسطين و محو کامل غاصب قبله اول مسلمين است و بي‌شک دفاع از مردم مظلوم فلسطين و محکومیت رژیم غاصب ، به عنوان مسئله اول جهان اسلام، تکلیفی انسانی و واجبی شرعی است.
لذا از همه مردم شریف، مومن و همیشه در صحنه شهرستان سقز دعوت می کنم که امسال با توجه به اوج گیری دشمنی‌های صهیونیسم بین الملل علیه جبهه مقاومت و حمله اخیر ددمنشانه به قبله اول مسلمانان و هتک حرمت نسبت به ساحت مسجد الاقصی، باشکوه تر از گذشته در این راهپیمایی جهانی، شرکت نمایند.
گفتنی است؛ تجمع اولیه ساعت ۱۰ صبح در میدان قدس سقز می باشد و سپس راهپیمایی با حرکت به سوی میدان جمهوری اسلامی آغاز می شود.