جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۳۷:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۷ ساعت ۱۲:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

اولین و آخرین فاکتور در شورا و شهرداری، تعامل، هماهنگی و صداقت است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه، اولین و آخرین فاکتور در شورا و شهرداری، تعامل، هماهنگی و صداقت است، اظهار داشت: این مهم سبب، افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان می ش.د.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز جعفر توان در دیدار رئیس و اعضای شورا و شهردار سنته، افزود: برآیند تلاش هر مجموعه ای در سقز، باید کمک به توسعه روزافزون شهرستان در تمام شاخص ها باشد.
توان اضافه کرد: دوری کردن از فساد اداری، داشتن صداقت در گفتار و عمل، نگهداشتن حرمت متقابل اعضای شورا و شهردار و استفاده از تمام ظرفیت ها، رمز موفقیت این مجموعه است.
وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر باید وظایف خود را به درستی شناسایی کرده و با تدوین یک برنامه اصولی و دقیق و ترسیم چشم انداز مورد نظر بر پایه علم و با استفاده از منابع مالی شفاف و پایدار در جهت پیشبرد امور شهر اقدام کنند.
توان با اظهار اینکه، شورا و شهرداری سنته باید بر اساس واقعیت جهت عمران و آبادانی این شهر تصمیم بگیرند، تعامل برون سازمانی و درون سازمانی را ضروری دانست.
وی با اشاره به موقعیت سنته بعد از اجرای بزرگراه، تصریح کرد: شورا و شهرداری از ظرفیت مشارکت مردمی، دستگاه های اجرایی و نهادها، برای سازندگی این شهر استفاده کنند.
وی پیشنهاد داد تا این دو نهاد در سنته، در حوزه مبلمان شهری، درآمد زایی برای شهرداری، بهره گیری از ظرفیت بنیاد مسکن برای بازسازی و جذب تسهیلات جهت شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، اقدامات اساسی انجام دهند.