شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۴:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۶ ساعت ۱۲:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری سقز: قدس، روز نمایش همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سقز اظهار داشت: قدس، روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی  و حضور در این راهپیمایی، باعث یاس و نا امیدی دشمنان اسلام می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با گرامیداشت این یوم الله، افزود: بنا به فرمایش امام خامنه ای، روز قدس، نماد صف بندی مظلومان در مقابل زورگویان است.

توان با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی پس از ۲ سال وقفه به علت شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار می شود، بر حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی یوم الله تاکید کرد.

توان افزود: قدس، متعلق به تمام مسلمانان جهان است و از این رو رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری نمودند و بر همه واجب است در این روز مبارک حضور حداکثری داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش شیوع کرونا بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران اسلامی در سقز برگزار می شود.

سرپپرست فرمانداری سقز یادآور شد: تجمع اولیه ساعت ۱۰ صبح در میدان قدس سقز می باشد و سپس راهپیمایی با حرکت به سوی میدان جمهوری اسلامی آغاز می شود.