شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۲۹:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱ ساعت ۰۰:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی استاندار:دبیرخانه ایده در این شهرستان راه اندازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت منابع انسانی در شهرستان سقز، پیشنهاد داد: دبیرخانه ایده در این شهرستان راه اندازی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان سقز افزود: در این دبیرخانه باید در راستای گردآوری و عملیاتی نمودن ایده های نخبگان و دانش پژوهان و اندیشه ورزان تلاش نمود.
مهدی رمضانی، اضافه کرد: سقز جزو افتخارات استان کردستان و دارای بزرگترین ظرفیت نخبگان و متخصصان و سرمایه‌انسانی و دانش آموختگان است که باید از این سرمایه ها جهت توسعه و آبادانی بهره گرفت.
رمضانی اضافه نمود: فرماندار بایستی با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت نخبگانی جهت توسعه روز افزون شهرستان سقز تلاش نماید.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود شهرستان سقز را از قطب های کشاورزی، گیاهان دارویی، معادن و ذوب آهن توصیف و اضافه نمود: فرودگاه برای این شهرستان و منطقه، بستر ساز توسعه است.
وی عنوان کرد: انقلاب ایران اسلامی، حاصل و سرمایه مجاهدت ها و سختی کشیدنهای انسان های مجاهد و بزرگ است و این انقلاب با رهبری امام راحل، تداوم انقلاب رسول الله است.
رمضانی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب استدلال کرد: باید مسئولان به مفاد این بیانیه عمل و آنرا در دستور کار قرار دهند زیرا بیانیه گام دوم انقلاب، شعار نیست که ویترین باشد بلکه یک برنامه اجرایی حکومتی است که بایستی مسئولان با درک موقعیت و برای پیشرفت از آن بهره بگیرند.

فرماندار، رئیس جمهور یک شهرستان است
معاون سیاسی استاندار کردستان با عنوان اینکه، فرماندار، رئیس جمهور یک شهرستان است و باید تمام ادارات به وی پاسخگو باشند، تصریح کرد: همه باید خود را فرماندار بدانند و به آینده این شهرستان بی توجهی نکنند.
وی بر ارائه برنامه های کیفی و عملیاتی، به ویژه در حوزه اشتغال و ساخت مسکن، توجه به مفاد برنامه های گام انقلاب، تاکید و اظهار امیدواری نمود که شاهد یک جهش مدیریتی در شهرستان سقز باشیم.
وی با اشاره به دسته بندی های سیاسی افزود: تمام این دسته بندی ها زیر دو گروه گروه انقلابی و غیرانقلابی قرار می گیرند و همه باید خود را خادم انقلاب و مردم بدانند.
وی ادامه داد: کردستان باید پایلوت استان های کشور برای پیشرفت در ایران اسلامی شود. رمضانی در ادامه با اشاره به سوابق فرماندار جدید سقز، در توصیف فرماندار جدید اظهار داشت: توان، حقیقتا توانمند است.