شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۵۵:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۲۹ ساعت ۱۳:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز روز ارتش را تبريك گفت

فرماندار ويژه سقز در پيامي، روز ارتش را به فرمانده تيپ 228 و پرسنل و نيروهاي ارتشي كه در شهرستان خدمت مي كنند تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام کامیل کریمیان بدین شرح است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی های دلاور و جان بر کف، دلاوران و مردان بی ادعای خدایی و شهيدان ايران اسلامي به ويژه شهيدان ارتش نامجو، كلاهدوز، صياد شيرازي، توكلي و ايوبي است.
با تبریک این یوم خجسته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهداي ارتش در شهرستان سقز، این ایام فرخنده را به خانواده بزرگ ارتشیان قهرمان تبریک عرض می نمایم.
بی تردید، ارتش مردمی کشورمان ایران اسلامی با توانمندی های انسانی و رزمی و خودکفایی در سطح تجهیزات هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد و نیز این نیروهای دلاور در شهرستان سقز، در کنار پاسداری از مرزها، در حوزه های اجتماعی و بحران هم بسیار آزموده در میدان حضور داشته و یار دولت و یاور مردم بوده اند.
از پیشگاه خداوند متعال، سلامت و توفیقات روز افزون را تحت فرماندهی مقام معظم رهبري، فرمانده کل قوا، براي ارتشیان عزیز، مسئلت می نمایم.