شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۴۷:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت ۱۵:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

مدارس سقز، مجازی شد

مدارس شهرستان سقز برای دومین هفته پیاپی به دلیل طغیان کرونا و امیکرون مجازی شد.

با توجه به مصوبه ستاد کشوری مقابله با کرونا، در صورتی که در یک شهر یا مدرسه یا منطقه، شرایط قرمز شود می‌توانند نخست کلاس، سپس مدرسه و بعد از آن کل مدارس شهر را غیرحضوری و آنلاین برگزار کنند. لذا با توجه به قرار گرفتن شهرستان سقز در وضعیت قرمز کرونایی و متاسفانه ادامه این روند، افزایش کودکان درگیر، بیماران سرپایی و تست های مثبت کرونا، وضعیت فعالیت مدارس شهرستان سقز از روز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان هفته به شرح زیر اعلام می گردد:
کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی ” شبکه شاد” خواهد بود.
همچنین برگزاری جلسات اداری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و سقف زمانی یک ساعت و نیم و برگزاری جلسات و تجمعات در اماکن مشخص با ۲۰ درصد ظرفیت خواهد بود.
بر اساس مصوبات کشوری، مردم در اماکن باید از ماسک استفاده کنند و اصناف هم با داشتن تاییدیه تزریق ۲ دُز واکسن در سامانه امید و اخذ بارکد از سامانه مجاز به فعالیت هستند.
بیرون بر بودن ادامه فعالیت غذاخوری ها، برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاچی، ضرورت تزریق سه دوز واکسن توسط کارکنان، فعالیت تالارهای پذیرایی با ظرفیت یک سوم باید به جد مورد توجه قرار گیرد.
سقز – ستاد کرونا