یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۲:۱۵:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۴ ساعت ۱۷:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز:حلقه های میانی در محلات برای دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات تشکیل خواهد شد

جعفر توان: تاکید نمود: ضرورت ارتقای سطح مشارکت در انتخابات پیش رو

فرماندار سقز در جلسه جهاد تبیین با حضور مسئولان که با محور اهمیت مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه برگزار شد، با تاکید بر در نظرگرفتن 4 راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مدنظرمقام معظم رهبری، بر تلاش برای دعوت از قشرهای مختلف جهت خلق حماسه سیاسی تاکید نمود.

جعفر توان باری دیگر با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و همراهان، عنوان نمود: رئیس جمهور شهید، آیت الله دکتر رئیسی در تمام دوران مسئولیت خود، مجاهدانه، پرتلاش، خستگی ناپذیر، صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم شریف میهن اسلامی گام برداشت و ما مسئولان هم بایستی این مسیر خدمت را دنبال و به صورت جهادی برای آبادانی کشور تلاش نمائیم.
توان با بیان اینکه بایستی با اقناع و آگاه سازی و بیان دستاوردها و تاثیر مهم انتخابات در تعیین سرنوشت مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت نمود، ادامه داد: مشارکت باشکوه در آیین تشییع و به خاکسپاری رئیس جمهور شهید، نشانگر وجود سرمایه اجتماعی و عظیم مردمی بود و مسئولان قدردان این مهم هستند.
وی با بیان اینکه در فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، انتخابات ریاست جمهوری، تکمیل کننده حماسه بدرقه شهیدان خدمت است، اضافه نمود: در سه سفر رئیس جمهور شهید و هیات دولت به شهرستان سقز- که دو سفر آن شخصا تشریف آورند- مصوبه هایی ارزشمند تصویب شد که بایستی این مهم تشریح و تبیین گردد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سقز با اشاره به تقسیم بندی شهر سقز به ۳۷ منطقه خواستار دعوت از قشرهای مختلف و به ویژه مخاطبان برون سازمانی و درون سازمانی ادارات مختلف برای شرکت در حماسه سیاسی هشتم تیرماه شد.

قدرت اصلی انقلاب، مردم هستند
وی با بیان اینکه قدرت اصلی انقلاب، مردم هستند، تصریح نمود: حضور حداکثری مردم در رخداد مهم انتخابات، اهمیت زیادی برای عزت، آبادانی و پیشرفت کشورمان دارد که لزوم تبیین مواردی چون حضور در انتخابات، نشانه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی، احساس مسئولیت مردم در ادای دین شرعی و قانونی، مردمی بودن نظام و عزت و سربلندی کشور است.
فرماندار سقز با اشاره به مدت زمان کم باقیمانده برای برگزاری انتخابات و مشارکت مناسب مردم در انتخابات اسفندماه مجلسین، یادآور شد: ارتقای مشارکت مردم در انتخابات، مهمترین امر و بحث پیش روست که بایستی به جد برای تحقق آنان تلاش نمود.
جعفر توان با اشاره به تلاش دشمنان برای نا امید کردن مردم از نقش و تاثیرگذاری صندوق رای در توسعه و آبادانی کشور تاکید نمود: افزایش اعتبار کشور در سطح داخلی و خارجی پس از عملیات وعده صادق، امکان افزایش امید و جلب اعتماد جامعه برای رفع مشکلات با بازخوانی پروژه عملکرد شهید جمهور، امکان ترمیم بی اعتمادی نسبت به کارگزاران و مسئولان با روایت و تصویرسازی از شهید جمهور را از جمله ظرفیت‌های موجود برای افزایش مشارکت دانست.
وی بر تشکیل قرارگاه‌های جهاد تبیین، دعوت از رای اولی ها، حفظ بی طرفی مسئولان، برگزاری نشست با کارکنان، همکاری با ستاد انتخابات، تکریم مردم، برپایی تریبون های آزد و نشست های روشنگری تاکید نمود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سقز همچنین از بخشدران، رئیس شورای اسلامی شهرستان و روسای شورای اسلامی بخش ها خواست تا از مردم آبادی ها برای مشارکت در انتخابات دعوت نمایند.
در این جلسه، جانشین فرمانده سپاه، شهردار سقز، روسای ادارات؛ مرکز بزرگ اسلامی، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد شهید و روسای شورای اسلامی بخش های مرکزی و زیویه، پیرامون ضرورت مشارکت حداکثری به ایراد سخن پرداختند.