چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۰:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۱ ساعت ۱۷:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

فرمانده جدید گروهان مرزی بسطام سقز معرفی شد

فرماندار سقز: امنیت، بستر ساز توسعه و عمران است

فرماندار ویژه سقز در آئین تکریم و معارفه فرمانده گروهان مرزی بسطام سقز اظهار داشت: در تأمین امنیت مرزها با هدف جلوگیری از پدیده شوم قاچاق، باید اقدامات پیشگیرانه در اولویت باشد.

جعفر توان با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه و استوار، در حوزه تدابیر امنیتی از کیان اسلامی حفاظت می‌کند، افزود:تلاش های شبانه روزی مرزداران در پاسداری از کیان اسلامی با وجود ۱۱۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق قطعا بر کسی پوشیده نیست و جای تشکر و قدردانی دارد.
توان با اشاره به ماموریت های مرزبانی، بیان نمود:ارتقای امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مهمترین ماموریت مرزبانی است و افزایش توانمندی و ارتقای ضریب امنیت مرزها در کنار سایر همرزمان در نیروهای مسلح انجام می‌شود که اقداماتی همچون پایش، مراقبت از مرزها و استیفای حقوق مرزنشینان در دفاع از تمامیت ارضی از جمله این موارد بوده است.
فرماندار سقز، مشارکت و همراهی مردم در راستای ارتقای امنیت منطقه مرزی را مثال زدنی توصیف و اظهار کرد: سرمایه های ارزشمند انسانی و سابقه دیرینه زندگی مسالمت آمیز بین برادران تشیع و تسنن در سطح شهرستان قابل تقدیر است.
فرماندار سقز با تقدیر از مصطفی کارچانی، فرمانده قبلی گروهان مرزی بسطام سقز، کار در مرز و مرزبانی را سخت و دارای اجر معنوی بالا دانست و تاکید کرد: مرزبانان کشور در هر نقطه مرزی حتی دورترین نقاط باید بدانند که مردم و مسئولان خدمات و تلاش‌های آنها را فراموش نمی‌کنند.

در ادامه از فرمانده قبلی تقدیر و سرگرد مجتبی خادمی به عنوان فرمانده جدید گروهان مرزی بسطام سقز معرفی شد/