چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۱:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۵ ساعت ۱۲:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت روز ملی روستا

روستا مهد تولید و مظهر تجلی اراده پولادین سخت کوش ترین انسان هاست که با فداکاری، روح واقعی زیستن و جریان زندگی را با کار و تلاش بی وقفه خویش جاری ساختند.

روستا، مهد توسعه و بالندگی و جایگاه مردمی تلاشگر برای سازندگی میهن خویش است.
با تبریک روز ملی روستا به تمام روستاییان عزیز و قدرشناس که برای توسعه روز افزون روستاها به ویژه توسعه بسترهای کشاورزی، مخابراتی، آب، راه به جد مطالبه گر هستند، امیداست که به همت شبانه روزی دستگاه های متولی حوزه روستایی، بخشداران، شورای اسلامی استان، شهرستان، بخش ها، شوراها و دهیاران برای ارتقای سطح معیشت، زندگی و شاخص های توسعه ای روستا مجاهد گونه تلاش نمائیم.
در سالهای اخیر با اختصاص اعتبارات مناسب و با عزم راسخ مجموعه و کار تیمی، مشارکت دهیاری ها و مردم و معادن، شاهد ارتقای شاخص های شهرستان در زمینه آسفالت راه روستایی، گازرسانی، اجرای طرح های ورزشی، بهداشتی، هادی و مخابراتی بوده ایم که امید است روند برخورداری از این شاخص ها و سایر شخص های توسعه ای در آبادانی ها، تسریع شود.
بی شک، مهاجرت معکوس، افزایش تولید، بازگرداندن کودکان به تحصیل، توجه ویژه به بیمه کشاورزی، ناکارآمدی و ناکافی بودن آموزش و مهارت آموزی، کمک به جامعه توانخواهان و افراد دارای معلولیت، تسریع در رفع تداخلات، بازسازی مسکن روستایی و ساخت واحدهای مسکونی از دیگر دغدغه ها برای آبادی هاست.
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز