چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۳ ساعت ۱۶:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته ناجا

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته ناجا که با شعار محوری « پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» و روز شمار« پلیس هوشمند، جامعه ایمانی و حفظ ارزش ها، مردم قانونمدار و انضباط اجتماعی، مشارکت اجتماعی و انسجام انتظامی، خادمین غیور و امنیت پایدار، روزآمدی و دانش بنیانی، سرباز فداکار و امنیت عمومی و تلاش و خدمت، ایثار و شهادت» نامگذاری گردیده را تبریک می گویم و از خدمات شبانه روزی و جانفشانی های فرماندهی، کارکنان خدوم و زحمتکش مجموعه بزرگ نیروی انتظامی، تشکر و قدردانی می نمایم.

بی تردید، قانون‌مداری که شرط لازم امنیت پایدار در یک جامعه است، باعث رشد و پیشرفت می‌شود که در این راستا، پلیس با هوشمندی، تدبیر، اقتدار و در حین حال، مهربانی می تواند با اصول جامعه محوری و بهره گیری از مشارکت عمومی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، مجدانه تلاش نماید.
جایگاه مشارکت و رضایت مردم به حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در بیاناتشان فرمودند: سرمایه عظیم ناجا رضایت و پشتیبانی مردم است.
امید است مجاهدان عرصه نظم و امنیت با هوشمندی و توجه ویژه به اجرای برنامه های محله محور و بهره گیری از مشارکت اجتماعی شهروندان برای تحقق شعارها و تداوم خدمت رسانی به مردم شریف و قدرشناس و صیانت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز