دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۰:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۸ ساعت ۲۳:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در آئین بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه:

وادی کارمندی، عرصه خدمت و تعهد و پاسخگویی است

فرماندار ویژه شهرستان سقز در آئین تجلیل از کارمندان با بیان اینکه دولت جمهوري اسلامي، دولتي با هدفهاي بزرگ و با کارهاي برجسته است، افزود: کار برای رضای خدا و خدمت صادقانه به مردم، تلاش جهادی و شبانه روزی، بازنشر خدمات صادقانه برای تولید امید و افزایش رضایتمندی از ویژگی های دولت است که کارمندان نیز بایستی بر اساس این محورها امورات را اداره کنند.

جعفر توان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و همراهان، عنوان نمود: این عزیزان، الگوه های ساده‌زیستی و خدمت‌گزاری به مردم بودند و سیره آنان، برای همه خادمان به ملت الگویی کامل ترسیم کرده است، تا هرکس وارد این وادی خطیر می‌شود، باید در میان مردم بوده و در برابرآنان متعهد و پاسخگو باشد.
توان با تقدیر از تلاش مسئولان و کارکنان ادارات، بیان نمود: شان ما خدمتگزاری مردم است و امروز، روز قدردانی و یادآوری جایگاه نیروی انسانی و اهمیت خدمات رسانی به مردم است.
وی با اشاره به جایگاه شهرستان سقز اضافه نمود: شهرستان سقز با داشتن ظرفیت و منابع انسانی و امکانات، بایستی در سطح شهرستان های بزرگی چون مراغه و مرند مقایسه شود و تلاش کارگزاران برای ارتقای شهرستان هم باید این رویکرد باشد.
فرماندار سقز در ادامه بیان نمود: مجموعه اداری بایستی همواره به توانمندی، قانونمداری، انضباط کاری و رضایت مردم که از ویژگی‌های کارمندان نمونه است به جد توجه کند.
حاج ماموستا محمود ابن الخیاط، امام جمعه سقز هم با اشاره به ویژگی های کارگزاران در نظام اسلامی اظهار داشت:  امانت‌داری، پرهیزکاری و دوری نمودن از فساد، کاردانی و مهارت، عدالت‌خواهی، بینش و بصیرت و تعهد به اصول دین و نظام اسلامی از جمله این شاخصهاست.
وی اضافه نمود: شاخص ترین صفات کارگزاران در حکومت اسلامی، حسن خلق و برخورد مناسب با ارباب رجوع و تکریک آنان است.
وی همچنین بر ضرورت ترویج معروفات اداری در محیط های کاری، توجه ویژه به برپایی نماز جماعت تاکید نمود.