دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۳۹:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۵ ساعت ۱۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

فرمانده سپاه سقز معرفی شد

فرماندار سقز: ۵۳ روستا در قالب مجتمع های آبرسانی از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد

فرماندار ویژه سقز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل تاثیرگذاری و قدرت الهام بخشی آن یک انقلاب منحصر به فرد دینی در جهان امروز است.

جعفر توان افزود: توان تاثیرگذاری بالای کشورمان بر مهندسی فرهنگی افکار عمومی و قدرت الهام بخشی آن با پشتوانه اسلام ناب محمدی (ص)، موقعیت ویژه ای را برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر نظام اسلامی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.
وی عنوان نمود: سپاه پاسداران که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است با اقتدا به مولای خود سید مظلومان علیه السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شبهای ظلمانی ستمشاهی بوده و در پاسداری از انقلاب و هدفهای آن عاملی مؤثر و رکنی رکین بوده و هست و خواهد بود.
فرماندار سقز همچنین با اشاره به ساخت مجتمع های آبرسانی به همت قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) خواستار تسریع در اتمام این طرحها برای برخورداری ۵۳ آبادی از آب شرب سالم شد.
جعفر توان بیان نمود: بر اساس وعده قبلی، قرار است که مجتمع کوچه طلا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بهره بردای برسد.
وی با اشاره به ضرورت تسریع در اتمام طرحهای محرومیت زدایی آبرسانی ادامه داد: تعدادی از روستاهای بخش مرکزی هم با کمبود آب شرب مواجه و آب این منطقه دارای آرسنیک است که ضروری است اتمام پروژه باغلوجه تسریع شود.
وی همچنین خواستار فعال شدن مجتمع آبرسانی خورخوره و اوباتو هم شد.
فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدام های جهادی برای آسفالت راه روستایی و معابر آبادی ها، خواستار اختصاص سهمیه قیر توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان شد.
در این مراسم، سردار گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، سردار معروفی و سرهنگ ایوانی به ترتیب با محور اهمیت امنیت، ضرورت شروع به کار بازارچه های «سیف، هنگه ژال و گله سور»، اقدامات جهادی و برنامه ها به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه سردار یوسف معروفی، فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سقز، تکریم و سرهنگ محسن ایوانی، به عنوان فرمانده جدید سپاه سقز معرفی شد.
همچنین مهدی جباری، جانشین قبلی سپاه سقز، تکریم شد و به عنوان فرمانده سپاه دیواندره ارتقا یافت و سرهنگ رئوف گلالی، معاون هماهنگ کننده سپاه سقز هم به عنوان جانشین جدید فرماندهی سپاه سقز، حکم گرفت.