دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۲۶:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۲ ساعت ۱۵:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته دولت

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهیدان رجایی و باهنر، شهید جمهور، دکتر شهید رئیسی و همراهان و تمام شهیدان ایران اسلامی به ویژه شهدای کارمند کشورمان، استان و علی الخصوص شهدای کارمند شهرستان سقز، این ایام خجسته را به خدمتگزاران راستین و تلاشگر، مجموعه مدیران و کارکنان دولت در شهرستان سقز، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امسال هفته دولت همزمان با شروع بکار دولت محترم چهاردهم جناب آقای دکتر پزشکیان است و نمایندگان محترم مجلس با رأی اعتماد قاطع به وزرای پیشنهادی، تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور خواهند بود و به فرمایش رئیس جمهور محترم؛ این سطح از همدلی و همکاری مجلس، پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه‌ها و وعده‌های داده شده خواهد بود.
امید است که در شهرستان سقز با همراهی مردم عزیز، قدرشناس و فهیم و مجموعه دستگاه های قانونگذاری، امنیتی، قضایی، انتظامی، اجرایی و خدماتی در راستای افزایش رضایتمندی مردم، بهره وری و رشد تولید، کارآمدی، شفافیت و مبارزه با فساد و پاسخگویی و همچنین تحقق اهداف دولت وفاق ملی، بیش از گذشته تلاش نماییم.
با تقدیر و تشکر و سپاس از همراهی مردم و مجموعه دستگاه های قوای سه گانه در شهرستان، از مردم عزیز خواستارم با دعاهای خویش و همفکری و مشاوره، خادمان را برای تلاش خاضعانه و جهادی، یاری دهند.
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز