سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۹:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۱۶ ساعت ۱۳:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر فرماندار سقز از مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری سه انتخابات در ۵ ماه گذشته در کشور و حضور مردم، نشان دهنده عِرق به وطن و دلبستگی به میهن اسلامی و باور به حل نظام مند مشکلات از طریق صندوق های رای، مشارکت و شور جمعی، حفظ وحدت کلمه، ایجاد قدرت و امنیت ملی است.

اینجانب به نیابت از عوامل برگزاری انتخابات فخرآفرین روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به مصداق حدیث شریف ” من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق” از تمام مردم شریف شهرستان سقز برای حضور در صحنه سیاسی و مشارکت مطلوب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، خاضعانه و صمیمانه، تقدیر و تشکر می نمایم و به خاطر وجود این مردم عزیز و حضور منسجم و باشکوه بر خود می بالم.
همچنین از اعضای هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شُعب، کاربران، کمیته های چندگانه و سایر عوامل برگزاری انتخابات؛ نیروهای قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی در برقراری نظم و امنیت انتخابات و عزیزانی که برای بسترسازی جهت حضور پرشور مردم در شهرها و روستاهای شهرستان و نیروهای شهرداری برای پاکسازی چهره شهر از تبلیغات و همکاری با ستاد انتخابات و همچنین سایر تلاش عزیزان و مسئولان ستاد نامزدهای محترم و هواداران آنان، بی نهایت سپاسگزارم.
بی تردید دستاورد این حضور به حول و قوه الهی ثمرات ارزشمندی چون خنثی کردن توطئه های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده، افزایش همبستگی اجتماعی، ارتقای سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی و حفظ منافع کشور را در پی خواهد داشت.
همچنین اعتماد ملت شریف ایران اسلامی را به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کشورمان تبریک عرض نموده، ان شاا..این انتخاب در حماسه ۱۵ تیرماه، فصل دیگری از مردم سالاری دینی، اقتدار و تعالی کشور را پیش روی دیدگان مردم ایران اسلامی و جهانیان قرار خواهد داد.
جعفر توان، معاون استاندار، فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان سقز