یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۷:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۹ ساعت ۱۰:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر فرماندار سقز از مشارکت مردم در انتخابات

انتخابات در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است. مشارکت مناسب مردم شریف شهرستان سقز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشان دهنده علاقمندی مردم این دیار فخرآفرین و قدرشناس برای تعیین سرنوشت میهن اسلامی بود.

اینجانب به نیابت از عوامل برگزاری انتخابات فخرآفرین روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳، به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» از تمام مردم شریف شهرستان سقز برای حضور در صحنه سیاسی و مشارکت مناسب در انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم.
بی تردید این حضور تا پاسی از شب در پای صندوق های رای به عنوان میعادگاه عاشقان و دوستداران ایران عزیز، نشان دهنده عِرق و دلبستگی به میهن اسلامی و باور به حل نظام مند مشکلات از طریق مشارکت و شور جمعی، حفظ وحدت کلمه، ایجاد قدرت و امنیت ملی بود.
باری دیگر از هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شُعب، کاربران، کمیته های چندگانه و سایر عوامل برگزاری انتخابات؛ نیروهای قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی در برقراری نظم و امنیت انتخابات و عزیزانی که برای بسترسازی جهت حضور پرشور مردم به عنوان هسته های دعوت به مشارکت در محلات ۳۷ گانه شهر و روستاهای شهرستان و نیروهای شهرداری برای پاکسازی چهره شهر از تبلیغات و همکاری با ستاد انتخابات و همچنین سایر تلاش عزیزان، مسئولان ستادها و هواداران آنان، بی نهایت سپاسگزارم.
جعفر توان، معاون استاندار، فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان سقز