سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۹:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۷ ساعت ۱۴:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

دعوت روحانیان شهرستان سقز از مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات

روحانیون شهرستان سقز در بیانیه ای از مردم برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دعوت نمودند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم
نظام جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون برای محقق نمودن اراده مردم و جایگاه جمهوریت نظام به طور متوسط سالی یک انتخابات را برگزار نموده و براین باور است که انتخابات، تحول آفرین، امید بخش و مظهر اراده جمعی است که عزت ملی و ترجمان روشنی از مردم سالاری نظام اسلامی محسوب می گردد.
اینک با شهادت شهید آیت الله رییسی و برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، وظیفه ملت قهرمان ایران اسلامی است که در نهایت شور و با اعمال اراده خود برای حضور در پای صندوق های رای آماده شوند.
امروز جهانیان برای این آزمون سرنوشت ساز به کشور ما چشم دوخته اند تا بار دیگر ببینند مردم آگاه و متدین و مسئولیت پذیر چگونه همچون دوره های قبل همه تحلیل های دشمنان کینه توز را به چالش می کشند.
مردم برای آبادی و شکوفایی همه ظرفیت ها و موقعیت های ممتاز را می بینند و برای به بار نشستن ثمره تلاش تمام خدمتگزاران این نظام با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی به آنها عینیت می بخشند و در انتخاب فرد اصلح معیارهای همچون اعتقاد به اسلام و مبانی انقلاب اسلامی، کارائی و تعهد و تلاش را مد نظر قرار خواهند داد زیرا کسی که در رأس قوه مجریه قرار می گیرد باید آرمانی کمتر از عزت ایران اسلامی وسر بلندی ملت قهرمان و همیشه در صحنه را نداشته باشد و با توکل به قدرت لایزال الهی از هیچ هیاهوی ترس به دل راه ندهد و چشم به همت والای ملت تلاشگر و با اراده این سرزمین بدوزد.
ما جامعه روحانیت شهرستان سقز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان عزیزش از آحاد مردم منطقه خصوصا شهرستان سقز دعوت می نمائیم علاوه بر حضور پر شور خود، سایر طبقات مختلف جامعه را نیز به این امر مهم فراخوانند که شرعأ و قانونأ همه ما موظف به احساس مسئولیت در قبال امور جامعه هستیم و هر گونه بی تفاوتی از انسان مسلمان پذیرفتنی نیست.
با امید به خدای متعال همه ما در روز جمعه هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ برای انتخاب رئیس جمهور اصلح به پای صندوق های رأی خواهیم رفت تا بار دیگر امید را در دل تمام دوستداران ایران قدرتمند، شعله ور و نقشه های دشمنان ریز و درشت جمهوری اسلامی را به یأس تبدیل کنیم.
امام جمعه، شورای افتاء، مدرسان و طلاب مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) و جامعه روحانیت شهرستان سقز