شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۴:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۹ ساعت ۱۷:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: سفر رهبر معظم انقلاب، بارقه امید و توسعه را به همراه داشت

فرماندار ویژه سقز در مراسم اردیبهشت معطّر، سالروز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب و مراسم بزرگداشت سوم خرداد با گرامیداشت این دو یوم خجسته اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با سفر خود به شهرستان سقز، منطقه را منور فرمودند.

جعفر توان افزود:سفر پدر معنوی ایران اسلامی حاوی دستاوردهای ارزشمندی چون؛ افزایش وحدت ملی، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ دولتی، توسعه اقتصادی و اجرای طرحهای عمرانی تاثیرگذار در روند توسعه ای استان و شهرستان، زدوده شدن نگاه امنیتی از کردستان، مفتخر شدن استان کردستان به سرزمین فرهنگ و هنر و سرزمین فدارکاری های بزرگ، افزایش سرمایه گذاری، تخصیص اعتبارات مناسب عمرانی برای تکمیل طرح ها، حرمت گذاشتن به مذاهب و مقدسات مذاهب بود.
توان با اشاره به اعتبارات مناسب عمرانی ویژه سفر معظم له که تخصیص ۱۰۰ درصدی داشت، عنوان نمود: این امر باعث جهش عمرانی عظیم شد و بایستی این دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط روحانیان و قشرهای مختلف در قالب جهاد تبیین، تشریح و تبیین گردد.
فرماندار سقز همچنین از استقبال و حضور مردم در مراسم جشن بزرگ دختران و برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر نمود.
مدرس و استاد دانشگاه هم با گرامیداشت این دو یوم خجسته عنوان نمود: نوع حکمرانی کشورمان مبتنی بر مردم است که عدالت اجتماعی، کرامت انسانی، استقرار آزادی و استکبار ستیزی در آن موج می زند.
دکتر محمدپناه، اضافه نمود: سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، سرآغاز تحول در توسعه یافتگی عمرانی و فرهنگی و دیگر شاخص ها و از مهمترین دستاوردهای آن، افزایش وحدت ملی و سرمایه گذاری در ابعاد مختلف بود.
وی اضافه نمود: حضور ارزشمند و استقبال مردم از مقام معظم رهبری، برگ زرینی در افتخارات شهرستان سقز است.
وی در بخشی دیگر از بیانات خود بیان داشت: تغییر باورها، رفتار و ساختار از اهداف دشمن بوده است که تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی از جمله این موارد است و بارها رهبر معظم انقلاب هشدار داده اند.
وی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی ، ادامه داد: بهترین راه برای مبارزه با دشمن، خدمات صادقانه به مردم است.
این استاد دانشگاه، همچنین آثار و ابعاد و دستاوردهای فتح خرمشهر را تشریح و بیان نمود: ظهور قدرت دفاعی ایران، ثبات داخلی، بازدارندگی خارجی، ظهور ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای از جمله این موارد است.