شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۸:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ساعت ۱۳:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: تبدیل سرا به مرکز بخش از مطالبات روستائیان است

فرماندار سقز با بیان اینکه تبدیل روستای سرا به مرکز بخش از مطالبات تعدادی از روستائیان است، اظهار داشت:بخش مرکزی به عنوان بزرگترین بخش شهرستان دارای 99 روستا و بسیار گسترده و انتزاع بخش جدید به جد پیگیری می شود.

جعفر توان در جشن انقلاب و جهاد تبیین در دیدار با مردم روستای سرا و آبادی های این دهستان اضافه نمود: آسفالت مسیرهای روستایی و اتمام مجتمع آبرسانی باغلوجه از دیگر مطالبات این بخش است.
توان با اشاره به اینکه اتمام کریدور و اجرای دوربرگردان به ویژه در روستای سرا از دیگر دغدغه ها و مطالبات است، عنوان نمود: اتمام کریدور در محدوده سقز- بوکان یکی از مطالبات جدی که اجرای این طرح ملی، همواره پیگیری شده است.
وی عنوان نمود: ۱۴۰ میلیارد تومان طرح در سطح بخش مرکزی سقز اجرا و همچنین یکی از اقدامات انجام شده در روستای سرا، اجرای طرح هادی و تامین اعتبار برای اجرای زمین ورزشی چمن مصنوعی است.
فرماندار سقز ادامه داد: آسفالت مسیرهای گردیگلان و کوچک علیا، قوچاق و دره پنبه دان و چند مسیر دیگر از برنامه های سال آینده برای بخش مرکزی خواهد بود.
جعفر توان در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عنوان نمود: انقلاب اسلامی دارای خاستگاه قرآنی و دینی است و آنچنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود و برعلیه تاریکی، طلوع کرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات ۱۱ اسفندماه از مردم بخش خواست تا در این دو رویداد سیاسی- اجتماعی شرکت کنند.
فرماندار سقز با بیان اینکه ۴ راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت از سوی مقام معظم رهبری برای مجریان تعیین شده است، اضافه نمود: شوراهای اسلامی و دهیاران هم به عنوان کارگزاران با در نظرگرفتن این راهبردها بدون جانبداری، مردم عزیز را به مشارکت در انتخابات دعوت نمایند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز هم اظهار داشت: یکی از راه های حفظ قدرت کشورمان، مشارکت در انتخابات است.
حاج آقا منتشلو با اشاره به نقش تحریم ها و تهدیدهای دشمن در اقتصادکشورمان، ادامه داد: مشکل دشمن، ایران قوی است و همواره در تلاشند که ایران قوی شکل نگیرد در حالی این انقلاب روز به روز شکوفاتر می شود.
سلیمان سپی از اعضای شورای اسلامی روستای سرا هم خواستار تبدیل سرا به مرکز بخش، اتمام کریدور، رفع کم آبی روستاها، تکمیل طرحهای هادی نیمه تمام روستاهای بخش و احداث دبیرستان شبانه روزی در سرا شد.

اجرای سرود و دف نوازی و تقدیر از دانش آموزان بخشی دیگر از برنامه های این جشن بود.