شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۸:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۶ ساعت ۱۱:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار: سقز، بهمن ماه، از لحاظ گازرسانی به شهرهای سبز خواهد پیوست

فرماندار سقز در جلسه کمیته سوخت با اشاره به گزارش شرکت گاز، اظهار داشت: از مجموع روستاهای شهرستان سقز فقط 11 روستا گازرسانی نشده که عملیات گازرسانی به این روستاها در بخش امام و سرشیو در دست انجام و اتمام است.

جعفر توان اقدامات شرکت گاز را ارزشمند توصیف و اعلام نمود: بهمن ماه امسال جشن پایان گازرسانی برگزار می شود و سقز به شهرستان های سبز خواهد پیوست.
توان خواستار تدابیر لازم برای تامین سوخت روستاهای سخت گذر فاقد شبکه گازرسانی، تامین سوخت ذخیره واحدهای پر مصرف و حساس، رعایت شرایط فنی در واگذاری امتیاز گاز، تامین سوخت اصناف فاقد گازشهری و نظارت بر واحدهای بزرگ مصرف سوخت شد.
کمال رضایی، رئیس شرکت گاز سقز هم اظهار داشت: گازرسانی به روستای «سوله» در بخش امام و روستاهای؛ «حاج عبدل، مام سیف الدین، هنگه چینه، هرمیدول، کانعمت، خوشه دره و بسطام، قامیشله، سیانزار و میگ» در بخش سرشیو هم در حال انجام، اتمام، اشتراک گذاری و تست است.
تامین سوخت ۵۰ مرکز مخابراتی روستایی، تامین سوخت واحدهای حساس در صورت احتمال قطعی گاز در شرایط سخت آب و هوایی و برودت هوا، گزارش جهاد کشاورزی از توزیع بیش از ۲۱ میلیون ۴۴۵ هزار لیتر سوخت ماشین آلات، ادوات و چاه های کشاورزی از دیگر مواردی بود که مطرح شد.