شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۳۸:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۶ ساعت ۱۱:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

بخشدار سرشیو شهرستان سقز معرفی شد

فرماندار سقز در آئین تقدیر و معارفه بخشدار سرشیو، اظهار داشت: عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانونمداری از سیاست های دولت مردمی است که بایستی این راهبردها به جد رصد و مدنظر باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، در این آئین که معاونان، بخشداران، رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس دفتر نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، کارکنان بخشداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش سرشیو حضور داشتند، جعفر توان با اشاره به کمتر توسعه یافتگی سرشیو نسبت به سایر بخش های شهرستان سقز، خواستار تلاش مجدانه مجموعه برای خدمات وشبانه روزی برای خدمات رسانی به این منطقه شد.
توان عنوان نمود: امسال ۱۲ کیلومتر مسیرهای روستایی از جمله «دره زیارت علیا و سفلی، بهرام و بانه – سوته»، آسفالت شده و آسفالت مسیرهای زیر ۲ کیلومتر از برنامه های اصلی خواهد بود.
وی عنوان نمود: احداث سایت های جدید مخابراتی و تقویت و ارتقای سایت ها و همچنین گازرسانی و احداث خانه بهداشت از دیگر برنامه های توسعه ای برای بخش سرشیو بوده است که امیدواریم این حوزه ها با جهش بیشتری تقویت شود.
جعفر توان ادامه داد: بازگشایی گذرگاه سیف از دیگر اقدامات توسعه ای در بخش سرشیو بوده که مردم روستاهای در شعاع ۲۰ کیلومتری مرز این بخش و بخش امام از آن بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در آبادانی و توسعه روستاها، افزود: برای توسعه و آبادانی بیشتر روستاهای شهرستان غیر از تلاش های مجموعه اداری، نیازمند همراهی و مشارکت مردم به ویژه در اجرای طرحهای هادی هستیم که امسال فقط مردم روستای «گوره قلعه» در این حوزه مشارکت نمودند.
فرماندار سقز همچنین با تقدیر از سالها تلاش های خدمت صادقانه منصور صادقی به عنوان بخشدار پیشین سرشیو، تصریح نمود: بخشداران بایستی با همکاری شورای اسلامی استان، شهرستان، روسای ادارات، شورای بخش، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و مردم بیش از گذشته برای عمران و آبادانی سطح بخش تلاش کنند.
وی همچنین از بخشدار جدید خواست تا اجرای قوانین و مقررات، اخلاص در گفتار و رفتار، احیای چشمه ها، برنامه محوری، توجه به زیرساخت های بخش و تقویت حوزه های گردشگری، دامداری و باغداری از برنامه های اصلی باشد.
وی با بیان اینکه یادگار کریمی، بخشدار سرشیو از نیروهای مجموعه فرمانداری و بخشداری هاست که سالها در این مجوعه خدمدت نموده است، افزود: اعتماد به کارشناسان و واگذاری مسئولیت ها به آنان در راستای کادرسازی و نیروسازی، یکی از اولویت های جدی است.
معتمدان مردم را برای شرکت در انتخابات، دعوت کنند
فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت، از رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش خواست تا بدون جانبداری از کاندیداها از مردم شریف بخش سرشیو برای شرکت در انتخابات اسفندماه سالجاری دعوت کنند.
گفتنی است؛ یادگار کریمی، بخشدار سرشیو دارای مدرک تحصیلی لیسانس حقوق، حدود ۲۶ سال سابقه کار، اهل شهرستان سقز و از نیروهای فرمانداری ویژه شهرستان سقز که در فرمانداری و بخشداری ها خدمت نموده است.