سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۹:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۱۹ ساعت ۱۵:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز:

دفاع مقدس، الگویی برای پیشرفت و تبدیل تهدید به فرصت

فرماندار سقز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: فوّران انقلاب، قدرت انقلاب، رهبری حضرت امام خمینی و خصوصیات ملت ایران، توانست تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و تدوین برنامه های شهرستانی چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: تبیین دوران دفاع مقدس با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب، در حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت های بزرگ بسیار تاثیرگذار است.

توان اضافه نمود: ملت رشید ایران اسلامی در جنگ هشت ساله و اکنون با تکیه بر تولید ملی، اعتماد به نیروی جوان، روحیه جهادی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی نموده است.
وی، گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و آینده و علاقمندان به فرهنگ متعالی دفاع مقدس را از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.
فرماندار سقز با تقدیر از هفت سال سلحشوری و پایمردی رزمندگان و ملت ایران اسلامی، بر برنامه سازی، تدوین برنامه های خلاقانه و حضور منجسم در برنامه ها، تاکید نمود.
سرهنگ جباری، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز هم اظهار داشت: تعداد ۲۱۲ برنامه تدوین که تعدادی برنامه شاخص در سطح شهرستان اجر و سایر برنامه های درون سازمانی هم برگزار خواهد شد.
گفتنی است افتتاح پروژه ها و طرح ها، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزارشهدا، برگزاری یادواره شهدا و شهدای آبروی محله، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، پیاده روی خانوادگی، پویش خون، ویزیت رایگان و اجرای برنامه های قرآنی، بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.
قبل از برگزاری جلسه شهرستانی، فرماندار سقز همراه اعضاء در جلسه استانی که به ریاست معاون سیاسی استانداری به صورت وبینار برگزار شد، شرکت نمودند.