سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۹:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۸ ساعت ۱۳:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در بزرگداشت روز کارمند:

مدیران و کارکنان، رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

فرماندار سقز اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با منش صادقانه و رفتار و عملکرد جهادی، درس بزرگ خدمت رسانی را به ماندگار گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان روز چهارشنبه در سومین جلسه شورای اداری با محور تجلیل از کارمندان نمونه، بر ضرورت افزایش رضایتمندی به ویژه در حوزه ادارات خدمات رسان، عدم وعده دادن، به تاخیر نیانداختن کارها، تکریم ارباب رجوع، آمادگی برای بازگشایی مدارس، ضرورت تعیین تکلیف کمبود معلمان، تلاش برای بازگشت تارکان تحصیل، همکاری شوراهای اسلامی روستاها و بخش با شرکت توزیع برق جهت تک خوانی کنتور برق و نصب کابل خودنگهدار، تاکید نمود.

توان همچنین در بحث اعتبارات اظهار داشت: به دلیل ضرورت جبران عقب ماندگی ها، از میزان ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار یک سوم آن برای حوزه راه در نظرگفته شده است که آسفالت راه های زیر ۲ کیلومتر از اولویت های اصلی است.

وی ادامه داد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هم برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرای طرح هادی و آسفالت معابر در نظرگرفته شده است.

رییس شورای اداری شهرستان سقز یکی دیگر از اولویت ها را اتمام طرحهای نیمه تمام برشمرد و ادامه داد: برای اتمام ۵۵ پروژه نیمه تمام بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

امام جمعه هم اظهار داشت: مسئولان و کارکنان، در قبال توسعه شهرستان بی تفاوت نباشند.

ماموستا محمود ابن الخیاط خواستار برخورد کریمانه و تکریم مردم شد و با اشاره به فرمان حضرت امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر نخعی، عنوان نمود: رعایت حقوق شهروندان، از مهمترین نکات این نامه بوده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، امنیت اقتصادی و روانی را در اجتماع بسیار با اهمیت توصیف نمود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اقدمات مناسب دولت، عنوان نمود: آهنگ توسعه تسریع و تسری پیدا کرده است.

بهزاد رحیمی افزود: مجلس دارای یک جایگاه نظارتی و بار اصلی خدمت رسانی بر دوش دولت است و مجلس فقط همراهی می کند.

وی افزود: با وجود مشکلات و حواشی که برای دولت درست می کنند، اقدامات مناسبی  انجام شده است.

وی از مسئولان وکارمندان ادارات خواست تا با الگو قرار دادن شهید رجایی به عنوان یکی از الگوهای بی بدیل در عرصه خدمت رسانی، شبانه روز برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش کنند.

در ادامه از کارکنان نمونه ادارات با اهدای لوح سپاس و هدیه، تجلیل به عمل آمد.