جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۳۷:۴۲
avatar avatar avatar

ماه: می 2023

فرماندار سقز:امسال ۵۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد

فرماندار سقز اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی، ملی و مناطق محروم و با تلاش پیمانکاران، راهداری و سرمایه گذاران حوزه معادن، حدود 50 کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد.

۱۴۰۲/۲/۳۰

دیدار فرماندار سقز و نماینده مردم سقز و بانه با مردم ۷ روستای بخش سرشیو

جعفر توان، فرماندار ویژه سقز و بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، امروز جمعه و همزمان با گرامیداشت ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۸۸ سالروز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به سقز، با مردم روستاهای"کاومله، سیف طاله، دره زیارت علیا و سفلی، طاله جار، مزره و حسن سالاران " دیدار نمودند.

۱۴۰۲/۲/۲۹

پیام تسلیت فرماندار سقز در پی درگذشت شاعر روشندل

فرماندار سقز، درگذشت شاعر و نویسنده فاخر و روشندل سقزی، ماموستا حسن فیض بخش را به مردم شهرستان سقز، روحانیان، فرهیختگان، شعرا و ادبا، جامعه معلولان و موسسه رفاه نابینایان و افراد دارای معلولیت و خانواده وی تسلیت گرفت.

۱۴۰۲/۲/۲۹
درخواست فرماندار سقز و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس از معاون وزیر نیرو:

اعتبار کافی برای طرحهای آبرسانی روستایی اختصاص یابد

جعفر توان، فرماندار سقز و بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در دیدار با آقا زاده، معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور، خواستار تخصیص اعتبار لازم برای اتمام طرحهای نیمه تمام آبرسانی روستایی شدند.

۱۴۰۲/۲/۲۷

پیام فرماندار سقز به مناسبت هفته روابط عمومی

فرماندار سقز، روز ارتباطات و هفته روابط عمومی را به دست اندرکاران این شغل و حرفه در استان کردستان و شهرستان سقز تبریک گفت.

۱۴۰۲/۲/۲۶

فرماندار سقز:جمعیت، قدرت، ارکان جامعه و سرمایه اجتماعی است

فرماندار سقز در گرامیداشت هفته ملی جمعیت، پیامی صادر نمود.

۱۴۰۲/۲/۲۴

سهم اعتبارات عمرانی شهرستان سقز ۲۵۶ میلیارد تومان است

فرماندار سقز با اشاره به میزان اعتبارات از محل های مختلف و تخصیص مناسب آنها، یادآور شد: از محل تملک داریی های سرمایه ای، نفت و گاز و توازن منطقه ای و سایر منابع، سهم شهرستان سقز برای طرحهای عمرانی ۲۵۶ میلیارد تومان است.

۱۴۰۲/۲/۲۴

فرماندار سقز: ۲۹ گولان، ماندگارترین روز تاریخ سقز است

فرماندار سقز در جلسه هماهنگی نکوداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری، آزاد سازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد 1342 با گرامیداشت این ایام و در پیش بودن دهه کرامت، بر برگزاری برنامه های مناسب و مردم محور، تاکید نمود.

۱۴۰۲/۲/۲۳

فرماندار سقز: محکومیم به اشتغال زایی

فرماندار سقز در نشست با حمیدرضا امانی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان با اشاره به وجود جوانان بیکار و جویای کار و بیان اهمیت اشتغالزایی، خواستار تلاش این شرکت برای خرید زمین جهت راه اندازی شهرک صنعتی شماره 2 و حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد شغل و افزایش تولید شد.

۱۴۰۲/۲/۲۲
با همکاری استانداری کردستان:

طرح توانمند سازی زنان زیر ۵۰ سال در سقز اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره ) کردستان اظهار داشت: این طرح در راستای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال غیر تحت پوشش نهاد، با هدف بهبود وضع اقتصادی با همکاری وزارت کشور، امور بانوان استانداری کردستان و مراکز نیکوکاری اجرا شد.

۱۴۰۲/۲/۲۱