شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۶:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت ۲۰:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان طرح کلنگ زنی و افتتاح می شود

فرماندار ویژه شهرستان سقز اظهار داشت: در گرامیداشت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 2 هزار و 221 میلیارد تومان طرح کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان در ششمین جلسه شورای اداری گرامیداشت دهه فجر در سالن ۲۹ گولان فرمانداری، افزود: تعداد ۱۳۱ پروژه شامل ۷۰ طرح حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی و عمرانی و ۶۰ پروژه دهیاری ها افتتاح و ۷ پروژه کلنگ زنی می شود.
توان اضافه نمود: پیش بینی و برنامه ریزی شده است که تعدای از این طرح های کلان اقتصادی و عمرانی با حضور مسئولان کشوری و استانی، کلنگ زنی و افتتاح شود.
فرماندار ویژه سقز، به تعدادی از این طرحها را که در دهه فجر کلنگ زنی می شود، اشاره و اضافه نمود: احداث سایت گلخانه چاغرلو، کشتارگاه صنعتی سپید دام زمرد، احداث ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی، احداث کمربندی ۴۵ متری شهرک دانشگاه و احداث پل جدید قوخ از طرح های مناسب در حوزه سرمایه گذاری ، ایجاد اشتغال و ارائه خدمات عمرانی به مردم شریف و قدرشناس شهرستان خواهد بود.
جعفر توان، عنوان نمود: بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی، ۳۶ کلاس درس و ۳۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی از دیگر طرحهایی خواهد بود، که افتتاح می شود.
وی با اشاره به جبران کمبودها و تلاش برای ارتقای شهرستان در حوزه های مختلف، عنوان نمود: آسفالت راه روستایی و آبرسانی به روستاها برای برخورداری از راه دسترسی مناسب و آب شرب سالم از اولویتهاست که امسال ۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شد.
وی ادامه داد: در بحث آبرسانی به روستاها هم با همت قرارگاه امام حسن مجبتی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات شایسته ای انجام شده است.

صاحبان اصلی انقلاب، مردم هستند
وی با تبریک دهه فجر، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدت مردم و ایثارگری هزاران شهید، آزاده و ایثارگر به پیروزی رسید و همگان برای حفظ این انقلاب باید تلاش کنند.
توان با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قرار داریم، تصریح نمود: صاحبان اصلی این انقلاب، مردم هستند و بایستی تمام مسئولان -که شانی هم جز خدمتگزاری ندارند- برای خدمت صادقانه به مردم و تکریم آنان به جد تلاش کنند و سنگ تمام بگذارند.
وی بابیان اینکه وظیفه مسئولان خدمت به مردم است، تصریح نمود: بیان خدمات توسط مسئولان جهت امیدبخشی و همچنین دفاع از عملکردها و دستاوردها، باید به جد در دستور کار باشد
توان خواستار تلاش جدی برای ترویج روحیه نشاط و امیدواری و خودباوری، سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، فضاسازی محیطی در گرامیداشت دهه فجر، برنامه ریزی مدون مدیران برای ارتقای زیرساخت ها اداری شهرستان و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم، برگزاری جشن های انقلاب با حضور مردم، نظارت جدی جهاد، صمت، تعزیرات و اصناف بر بازار و به ویژه نانوایی ها، ادامه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و جمع آوری گدایان شد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام نمود: در راستای استمرار ارتباط نزدیک مسئولان با مردم، رسیدگی و پیگیری مطالبات و تکریم شهروندان، رعایت حقوق شهروندی و تسهیل در ارتباطات، تا پایان سال هر جمعه میز خدمت در مسجد جامع سقز با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.
فرماندار سقز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون کمبودها و تنگناهای معیشتی، عنوان نمود: تمام تلاش دولت و دولتمردان، گذر از بحران ها و سختی هاست.
در این جلسه ماموستا محمود ابن الخیاط، امام جمعه سقز و حجت الاسلام محمد فلسفی، استاد حوزه و دانشگاه نیز با محور ابعاد امنیت، نقش انقلاب اسلامی ایران در برپایی و پیاده سازی و برقراری عدالت اجتماعی و الگو قرار گرفتن برای سایر ملت ها و نقش رهبری در پیروزی انقلاب به ایراد سخن پرداختند.