چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۶:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۱ ساعت ۱۲:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار اعلام نمود: ساخت ۲۲ مدرسه در شهرستان سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به آمار آموزش و پرورش، اظهار داشت: 17 مدرسه در روستاهای شهرستان و 5 مدرسه در شهر سقز در دست ساخت، تکمیل، افتتاح و توسعه و شروع به کار ساخت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در بازدید از مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد حاج ناصر محمدی در محدوده مسکن مهر کیان (جاقل)، پیشرفت ساخت این پروژه و سایر مدارس را مناسب توصیف نمود.
توان با اشاره به عزم مناسب خیران مدرسه ساز، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اداره کل اوقاف، موسسه های موج مهربانی و بنیاد علوی، با تقدیر از این تلاش ها، تصریح نمود: برای افزایش سرانه فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.
گفتنی است؛ مدارس زنده یاد حاج ناصر محمدی و شهدای ارتش در حال تکمیل و مدارس زنده یاد صدیق قادری و بانو آمینه کریمی، مهر ایران، تکمیل و قابل افتتاح هستند.
همچنین مدارس روستاهای « هبکی، مرخز و کلیه شین»، منتظر انتخاب پیمانکار هستند و همچنین ساخت مدارس «سپیده» و مدارس روستاهای؛ «کانی کبود، شقویف، قشلاق قاضی و طلاله جر»، شروع شده است.
در بخش های امام و زیویه هم، ساخت مدارس در روستاهای؛ « کانی سرخ»، « قامیشله»، « کریم آباد»، « سوله»، « قلعه جقه تیلکو» و «تازه آباد باشماق»آغاز شده و توسعه مدارس روستاهای « لگزی» و « جعفر خان» و هم در دست اجراست.