جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۲۷:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۲ ساعت ۱۷:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

دعوت فرماندار سقز از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان

معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز در پیامی با گرامیداشت سه رویداد تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، که در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند، از قشرهای مختلف مردم برای حضور در تجمع دشمن شکن یوم الله 13 آبان دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام جعفر توان بدین شرح است: هفته بسیج دانش آموزی، روز دانش آموز و نوجوان و ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی که یادآور رشادت های شهید محمدحسین فهمیده، جان‌فشانی ۵ هزار شهيد معلم و ۳۶ هزار شهيد دانش‌آموز، را خدمت مردم شریف شهرستان سقز به ویژه تمام دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
یوم الله ۱۳ آبان، حماسۀ بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی و روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که در قلب مردم حک شده است.
این روز بزرگ، یادآور طنین فریادهای ظلم‌ ستیزی علیه استکبار و استبداد جهانی است و تصویری زیبا از بیداری، عقلانیت، وحدت و همدلی ملت ایران در برابر کفر جهانی است.
امسال مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسیر میهن اسلامی با شعار محوری؛ «١٣ آبان، حماسۀ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» ساعت ۹/۳۰ روز جمعه ۱آبان ماه در سالن شهید کاوه واقع در مجموعه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.
از تمام مردم شهرستان سقز خواستارم و دعوت می نمایم تا در این آیین وحدت‌بخش و دشمن‌شکن شرکت نمایند.