پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۳:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۳ ساعت ۱۴:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری دعوت کنند

فرماندار ویژه شهرستان سقز در جمع فعالان اقتصادی، صادرکنندگان، پیله وران، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از هیات مدیره تعاونی های مرزنشینان، با بیان اینکه، بازگشایی بازارچه سیف از وعده های رییس جمهور است، تصریح نمود: برای استفاده از این ظرفیت اقتصادی، به جد پیگیر هستیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان افزود: بازارهای تجاری و بسترهای صادرات و واردات، ظرفیتهای خوبی برای شکوفایی اقتصادی است که از این پتانسیل، غفلت نکرده ایم.
توان عنوان نمود: دولت از سرمایه گذاری در عرصه کشاورزی، دامپروری، معادن، صنایع تبدیلی و فرآوری های معدنی، راه اندازی پایانه محصولات صادراتی و گلخانه های بزرگ مقیاس حمایت می کند.
وی بر همفکری و تعامل بیشتر فعالان اقتصادی و بخش خصوصی، تاکید و تصریح نمود: راه اندازی طرحهای بزرگ اقتصادی، در سایه ریسک و تعامل و همدلی، به ثمر خواهد نشست.
در این نشست، اعضا بر بازگشایی سیف، راه اندازی گمرک و آزمایشگاه مجهز صنایع غذایی، کاهش بروکراسی اداری و ضرورت تسلط جامع مدیران اقتصادی بر قوانین، تسهیلگری در جوایز تشویق صادرات و پیگیری تکمیل بسترهایی چون انبارهای مجهز بازارچه باشماق تاکید نمودند.