جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۸:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۲ ساعت ۲۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان

فرماندار سقز در نشست با مدیرعامل شرکت گاز کردستان و تودیع و معارفه رئیس شرگت گاز سقز، با اشاره به تلاش این مجموعه در استان و شهرستان، خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای عدم برخوردار از نعمت گاز و تکمیل مجتمع های گازرسانی روستایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان با بیان اینکه، بیشتر روستاهای عدم برخوردار از گاز از جمله؛ « اسحاق آباد، خوشه دره، سیف طاله، بسطام، کاومله، سیانزار، قامیشله، بوخلو و میگ» در بخش سرشیو واقع شده اند بر تسریع در اتمام مجتمع های گازرسانی «کانعمت و شیپانجو »که این روستاها را پوشش می دهند، تصریح نمود.
وی همچنین یادآور شد: ۶ روستای بخش مرکزی هم از نعمت گاز بی بهره هستند که بایستی تکمیل مجتمع «سوله »، تسریع شود.
در این نشست، توان از کمال رضایی که پیشتر مدیر شهرستان سقز بود و به عنوان رئیس جدید شرکت گازرسانی معرفی شد، خواست برای وصول مطالبات، پیگیری دوگانه سوز نمودن موتورخانه ادارات، مدیریت مصرف و حفاظت از تاسیسات زیرساختی به ویژه سه ایستگاه تقلیل فشار شهرستان ، تلاش نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان هم اظهار امیدواری نمود که در دهه فجر امسال، تعداد زیادی از روستاهای گازرسانی و به شبکه سراسری گاز وصل شوند.
احمدفعله گری، با عنوان اینکه سقز دارای حدود ۸۰ هزارمشترک است، یادآور شد: از نظر تعداد مشترکان، شهرستان سقز جزو شهرهای بزرگ ایران و مشترکان آن جزو خوش حساب ترین مشترکان هستند.
گفتنی است در ادامه از خدمات خندانی، رئیس قبلی شرکت گاز سقز تقدیر شد.