پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۰۲:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۹ ساعت ۱۳:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: روحانیان، پرچمداران عزت و معنویت جامعه هستند

فرماندار ویژه سقز در نشست با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، جمعی از روحانیان و روسای ادارات، اظهار داشت: روحانیان در انسجام و وحدت در جامعه، نقشی اساسی ایفا نموده اند و این رویه و رویکرد، بایستی همواره، تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان اضافه نمود: کمک روحانیان به ارتقای جایگاه مساجد به عنوان پایگاه اسلام، می تواند نقش اساسی در روشنگری جامعه داشته باشد.
وی از همکاری و همفکری روحانیان با مسئولان در حوزه های مختلف برای رسیدگی امورات مردم، تقدیر نمود.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم، خدمات نظام ایران اسلامی را ارزشمند توصیف و خواستار توجه ویژه دولتمردان برای ارتقای خدمات به مردم غیور و انقلابی کردستان شد.
ماموستا فایق رستمی، با اشاره به امنیت پایدار و مثال زدنی در ایران اسلامی به ویژه در کردستان، از مردم و تلاش شبانه روزی دستگاههای انتظامی و امنیتی، تقدیر کرد.
ماموستا رستمی افزود: آسایش عمومی جامعه و اجرای عدالت، مساوات و برادری، صیانت و حفاظت از بیت المال، اخلاق مداری و احساس مسئولیت در قبال مردم و نظام اسلامی، مرهون خون شهیدان است.
وی به دستاوردهای سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به کردستان اشاره و اظهار کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به کردستان و سقز، ۱۷ هزار میلیارد تومان برای عمران و آبادانی استان اختصاص یافته است که می تواند رشد و توسعه استان را به همراه داشته باشد.
در این نشست که جمعی از اعضای شورای تامین، عقیدتی نیروی انتظامی و رئیس بنیاد شهید حضور داشتند از تنی چند خانواده شهدا، روحانیان و یکی از کارمندان پزشکی قانونی، با اهدای لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.