جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۰:۳۵:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۷ ساعت ۱۹:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

توان: مدرسه سازی، بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی جامعه است

فرماندار: ۲۹ کلاس درس به مدارس شهر سقز اضافه خواهد شد 

فرماندار سقز در بازدید از مدرسه 9 کلاسه زنده یاد حاج ناصر محمدی در محدوده مسکن مهر کیان (جاقل)، عزم و توجه خیران به امر مدرسه سازی را نشان‌ دهنده‌ شناخت صحیح آنان از اهمیت تعلیم و تربیت توصیف نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان با اشاره به ساخت این آموزشگاه در جنب مسکن های مهر و ملی و عنوان اینکه، دانش آموزان این مجتمع ها برای رفتن به مدرسه، با مشکلات تردد مواجه هستند از خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، خواست تا برای ساخت زیرساخت های آموزشی در این محدوده، تلاش کنند.

در این بازدید، معاون عمرانی فرمانداری، سرپرست آموزش و پرورش سقز، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز و رضا محمدی فرزند زنده یاد ناصر محمدی هم حضور داشت.

بازدید فرماندار سقز از مدرسه شهدای ارتش

فرماندار سقز از مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی و متوسطه اول شهدای ارتش بازدید و بر احداث دسترسی مناسب برای استفاده دانش آموزان کوی ارتش و همچنین سایر شهروندان تاکید نمود.

جعفر توان با اشاره به فرسوده بودن مدارس و میانگین سرانه فضای آموزشی، تسریع در اتمام پروژه های آموزشی را برای شهرستان مهم برشمرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مدرسه سازی، از تمام دستگاه های اجرایی و خیران خواست تا برای مدرسه سازی و افزایش سرانه فضای آموزشی، شهرستان را یاری دهند.

 

تاکید فرماندار سقز بر تسریع در اتمام مدارس خیرساز

فرماندار سقز در بازدید از دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان زنده یاد صدیق قادری و بانو آمینه کریمی، بر تسریع در ساخت این پروژه آموزشی تاکید نمود و خواستار بازگشایی آن در مهرماه سالجاری شد.

جعفر توان که برای دومین بار در هفته گذشته از این مدرسه آموزشی، بازدید نمود، تلفنی از مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و حضوری از سرپرست آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خواست تا برای بهره برداری از این پروژه، به جد تلاش کنند.

گفتنی است ساخت مدارس؛ شهدای ارتش، زنده یاد ناصر محمدی و زنده یاد صدیق قادری و بانو آمینه کریمی در حال اتمام است.