چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۳۱:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۵ ساعت ۱۵:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

افزایش اعتبارات ورزش شهرستان سقز از ۶ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان

آغاز مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سقز

مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با حضور جعفر توان، فرماندار ویژه سقز در زمین چمن مصنوعی شهر صاحب، شروع شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، فرماندار سقز روز سه شنبه در آیین افتتاحیه، اظهار داشت: برگزاری این مسابقات، باعث کشف استعدادهای ورزشی خواهد شد و افراد علاقمند می توانند از مسیر همین برنامه های ورزشی به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی هدایت و تشویق شوند.
جعفر توان با اشاره به افزایش اعتبارات حوزه ورزش در سالجاری نسبت به سال گذشته از ۶ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان، افزود: در تلاش هستیم که طرحهای نیمه تمام هتل ورزش، سالن وزشی صاحب، زمین چمن مصنوعی بلوار تربیت و زمین های چمن مصنوعی روستاهای «چاپان» و «سرا» به اتمام برسد و احداث پیست تارتان شروع شود.
توان افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در روستاها و محلات حاشیه توجه به تمام آحاد جامعه و اصل عدالت محوری مورد نظر بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای ورزشی در روستاها، افزود: در صورتی که دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاها، زمین مورد نظر را معرفی و سند زمین به نام ورزش و جوانان، انتقال یابد، زمین های ورزشی در روستاها احداث و همچنین زمین ها به زمین چمن مصنوعی تبدیل خواهد شد.
توان همچنین تصریح نمود: در تلاش هستیم تا از ظرفیت معادن برای حمایت از تیم های ورزشی جهت شرکت در مسابقات بهره ببریم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود، دستاوردهای سفر رییس جمهور به سقز و استان کردستان در حوزه روستایی را تشریح نمود و افزود: تبدیل نمون ۵۵۰۰ هکتار از زمین های پایاب سد چراغ ویس به آبی از جمله این موارد است.
فرزاد خاکی، رییس اداره ورزش و جوانان هم اظهار داشت: ۳۵ تیم آقایان و ۶ تیم بانوان در این مسابقات با هم رقابت خواهند نمود.