جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۶:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۴ ساعت ۱۹:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

توان: عدم ثبات مدیریتی، از چالش های اداری است

فرماندار سقز تاکید نمود: ضرورت حمایت مدیران استانی از روسای شهرستانی

فرماندار ویژه شهرستان سقز در آیین تقدیر و معارفه مدیر آبفا با حضور کورش اصلانی، معاون نیروی انسانی شرکت آبفا کردستان در فرمانداری، با اشاره به اینکه مدیران شهرستانی در صورتی که از سوی مدیران استانی حمایت شوند به خدمت و پیگیری امور دلگرمتر می شوند، تصریح نمود:یکی از مشکلات در حوزه ادارات، عدم ثبات مدیریتی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان افزود: عدم ثبات مدیریتی، به جایگاه اداری و نیروی انسانی، آسیب وارد می کند و بایستی مدیران استانی در انتخاب مدیران شهرستان و حمایت از آنان به جد تلاش و بسترهای لازم را برای خدمت فراهم و این مهم را مدنظر قرار دهند.
توان با بیان اینکه ۴۲ درصد از روستاهای شهرستان سقز تحت پوشش شرکت آبفا هستند، ادامه داد: تامین آب سالم برای روستاها و آسفالت راه روستایی دو مشکل عمده شهرستان سقز است که بایستی برخورداری ۵۳ روستا از آب شرب سالم که عملیات آن، از طریق قرارگاه امام حسن(ع) اجرا می شود تسریع شود.
وی ضمن گلایه از عدم نظارت جدی شرکت آبفا کردستان بر عملیات اجرای ۵٫۵ کیلومتر خط انتقال آب از تصفیه خانه شماره ۲ به شماره ۱ عنوان نمود: پیمانکار اصول فنی را رعایت نمی کند و ناظر، نظارت جدی ندارد.
توان با عنوان اینکه برای ارائه خدمات بیشتر، ادارات نیازمند اعتبارات بیشتر هستند، ادامه داد: توزیع اعتبارات، به صورت عادلانه انجام می شود و در برخی از موارد مدیران بایستی با رایزنی و تلاش جهت جذب اعتبارات ملی، حضور میدانی، نظارت بیشتر، انضباط اداری و مالی، یارای این حوزه باشند.
وی بر تسریع در اتمام پروژه های آبرسانی شهری، پرداخت حقوق معوقه و منظم آبداران، توجه به تنش آبی، ساخت دو مخزن ۵ هزار مترمکعبی، ارتباط تنگاتنگ با مردم روستا و استفاده از ظرفیت مجموعه آبفا برای خدمت بیشتر به شهروندان تاکید نمود.
در ادامه از خدمات احمد حیدری، مدیر قبلی آبفا تقدیر و سید جلال صادقی، از نیروهای شرکت آبفا سقز به عنوان مدیر جدید معرفی شد.