شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۵۴:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۹ ساعت ۱۹:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر تعیین تکلیف سرمایه گذاری شیشه و بلور کاوه در سقز

فرماندار سقز با اشاره به دیدارهای متعدد با نمایندگان شرکت شیشه و بلور کاوه، خواستار تعیین تکلیف سرمایه گذاری این هُلدینگ در شهرستان سقز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سققز، جعفر توان در نشست با بختیار خلیقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و ۲ تن از معاونان و رئیس اداره طرح و برنامه ریزی این سازمان و مدیر معادن گروه صنعتی کاوه، با بیان اینکه شهرستان و استان، بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری شیشه و بلور کاوه در سقز، فراهم می کنند، یادآور شد: شرکت کاوه تاکنون قدم اساسی برنداشته است.

توان تاکید نمود: صمت و شرکت شهرک های صنعتی و تمام دستگاه های اجرایی برای راه اندازی کارخانه شیشه در سقز، این مجموعه سرمایه گذار را یاری خواهند داد.

وی همچنین بر ارائه برنامه زمانبندی جهت فرایند سرمایه گذاری تاکید و تصریح نمود: ایجاد اشتغال برای جوانان، هدف اصلی راه اندازی این کارخانه است و درصورت عدم تمایل شرکت کاوه با سایر سرمایه گذاران بزرگ چون شستا رایزنی خواهیم نمود.

بختیار خلیقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم با بیان اینکه تمام قد در خدمت سرمایه گذاران هستیم تصریح نمود: شهرستان سقز، بهشت معادن سیلیس استان است و به شرکت کاوه، اطمینان خاطر خواهیم داد که ماده معدنی سیلیس، مواد اولیه کارخانه را برای آن تامین کنیم.

وی افزود: جواز تاسیس راه اندازی عملیات سرمایه گذاری شرکت کاوه در سقز در یک روز انجام و فرایند موارد نیاز به تصویب در شورای معادن، تسریع خواهد شد.