چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۴۷:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۸ ساعت ۲۲:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

جعفر توان: در میدان عمل بودن با مدیریت کارتابلی فرق دارد

فرماندار:سقز کلکسیونی از پروژه های ناتمام است 

معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز در چهارمین جلسه شورای اداری که با محوریت آیین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، نماد خدمتگزاری، وحدت بین مردم و دولت و خدمات صادقانه بودند و ما هم باید با تاسی از روش این شهیدان والا مقام به مردم خدمت کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان افزود: استفاده از ظرفیت معادن، جلوگیری از خام فروشی معادن، بکارگیری نیروهای بومی برای معادن، استفاده از ظرفیت سدهای شهرستان برای توسعه کشت آبی، احیای دخانیات سقز و دعوت از سرمایه گذاران از جمله مطالبات به حق شهرستان است که بنده نیز به عنوان مطالبه گر به جد پیگیر این موارد هستم.
توان اضافه نمود: تبدیل شهرستان سقز به قطب ورزش منطقه، حمایت از مدال آوران، احداث مرکز شیمی درمانی، توسعه مراکز درمانی و بهداشتی، کاهش آسیب های اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر، ارتقای کیفیت آب، ارتقای شاخص های شهرستان سقز از نظر آسفالت راه و آب شرب روستایی و اتمام پروژه های ناتمام از دیگر مطالبات است.
رییس شورای اداری شهرستان سقز یادآور شد: استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت و نوسازی مدارس، تبدیل سقز به یک شهر دانشگاهی، احداث پتروشیمی، احداث جایگاه چهارم آتش نشانی، تاسیس دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی رادیو شهری، اختصاص ۲۰ هکتار از زمین های ناحیه صنعتی صاحب به گروه صنعتی شیشه و بلور کاوه، رفع معارض ( مشکلات مخابراتی و برق) چهار خطه کردن جاده سقز – بانه و ساماندهی دامداران از دیگر مواردی است که به جد پیگیری می شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تشکر از استقبال گسترده و باشکوه و فراموش نشدنی مردم سقز از رییس جمهور در سفر به این شهرستان تصریح نمود: تکمیل کامل پروژه سدچراغ ویس، استفاده از پایاب سد برای توسعه کشاورزی آبی، بهره برداری از  معدن طلای قلقله، تلاش برای بازگشایی بازارچه سیف، بهسازی و توسعه راه های بین شهری و بهره برداری از فرودگاه بخشی از دستاوردهای این سفر خواهند بود.
فرماندار سقز: مسئولان از حرکت جزیره ای دوری کنند
وی با بیان اینکه شهرستان سقز دارای منابع و امکانات کافی و نیروی انسانی توانمند است، تصریح نمود: برای توسعه و آبادانی و پیشرفت شهرستان سقز باید اراده کافی و قوی وجود داشته باشد و در این راستا، همه مدیران را برای توسعه شهرستان سقز، فرا می خوانم.
جعفر توان، عنوان کرد: دولت مردمی دکتر رئیسی تاکنون یک بار به تمام استان های کشور و استاندار کردستان نیز تاکنون یکبار به تمام شهرستانها سفر نموده است و ۴ بار به سقز آمده و همچنین معاونان سیاسی، اقتصادی و عمرانی وی به این شهرستان سفر نموده اند.
وی با بیان اینکه مسئولان استانی و کشوری با سفر به شهرستان سقز از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات قرار خواهند گرفت، تصریح نمود:این سفرهای حاوی دستاوردهای ارزشمندی خواهد بود.
فرماندار سقز با اشاره به اهمیت دیدارهای مردمی و لمس نمودن مشکلات مردم از نزدیک تصریح نمود: برای شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آنها در طول بیش از ۴ ماه از خدمت در کسوت فرمانداری شهرستان سقز به بیش از ۱۲۰ روستا، سفر نموده ام.
وی توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب،  خط رهبری و مسیرشهدا، جهاد تبیین، تزریق امید به جامعه و دوری نمودن از آیه یاس خواندن، دوری نمودن از حرکت جزیره ای، تکریم ارباب رجوع، صیانت از بیت المال، خودمراقبتی، فساد ستیزی، توجه به اقدام و عمل، پشتیبانی از موکب ها، افزایش واکسیناسیون و توجه به مسکن و اشتغال را از دیگر مواردی ضروری و اولویت های برشمرد.
امام جمعه سقز هم خدمت در هر لباس و کسوتی را عبادت توصیف و اظهار داشت: کارمندان باید با تکریم مردم و تلاش و خدمات صادقانه جهت عمران و آبادانی شهرستان تلاش کنند.
ماموستا سید حسین حسینی افزود: خدمت دارای ارزش و جایگاه ها و منصب های اداری، امانتی در دست ما هستند.