پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۸:۴۴:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۷ ساعت ۱۳:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

تاکید معاون عمرانی استاندار کردستان بر حمایت از شهرداری های شهرهای کوچک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در دیدار با مردم شهر سنته با اشاره به اینکه پیشتر این شهر در مسیر کریدوری قرار داشته و اکنون خارج شده است افزود: شهرها وقتی از جاده خارج می شوند از مدار توسعه خارج می شوند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، کیومرث حبیبی روز یکشنبه در سفر به شهرستان سقز ویژه گرامیداشت هفته دولت، خطاب به مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان افزود: بایستی برای این شهرها اعتبار ویژه درنظرگرفته شود.
حبیبی که برای دیدار مردمی و بازدید و افتتاح طرحهای عمران شهری به این شهر سفر کرده بود، مشارکت مردم و سرمایه گذاران بومی را در توسعه و آبادانی شهرها ستود و بر تسهیل در امورات اداری آنان تاکید نمود.
وی یادآور شد: بایستی طرحهای توسعه ای شهرهای کوچک با بهره وری زیاد و هزینه کم به سرانجام برسد.
حبیبی، خواستار تخصیص اعتبار ویژه به شهرداری های شهرهای کوچک در حوزه اختصاص قیر، خرید ماشین آلات و راه انداری ماشین آلات و تجیهزات آتش نشانی شد.
وی همچنین با اشاره به مطالبه رئیس شورا و شهر این شهر مبنی بر توسعه شهر، بر اخذ تایید ایمنی شهرداری ها از راهداری در طرحهای توسعه ای راههای دسترسی تاکید نمود.
حبیبی نیز در سفر به شهر صاحب و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران شهری با بیان اینکه صاحب در مسیر کریدوری قرار گرفته بر دسترسی طرحهای عمران شهری چون پارک مسافر به جاده تاکید و تصریح نمود: دسترسی به جاده در تمام دنیا ارزش است و هرچه ملی و بین المللی تر، باشد، ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد و قرار گرفتن صاحب در این محور، بسیار با اهمیت و با ارزش است.