پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۴:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱ ساعت ۲۲:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

معاون اقتصادی استانداری کردستان: ، بزرگترین تولید، تولید فکر است

معاون اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه، بزرگترین تولید، تولید فکر است، بر راه اندازی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، خانه خلاق و نوآوری و ایجاد پردیس فناوری در سقز تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، دکتر حامد قادرزاده، روز سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی و کارگروه رفع موانع تولید، با اشاره به مزیت های اقتصادی شهرستان سقز از جمله وجود فرودگاه، قرار گرفتن در محور کریدور، نزدیکی به منطقه آزاد تجاری- صنعتی بانه بر استفاده از این ظرفیت ها و همچنین تربیت و آموزش نیروی انسانی و ایجاد راهبران گردشگری تصریح نمود.
معاون اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت حراست و حفاظت از محیط زیست افزود: توسعه همه جانبه و دائمی، نیازمند، حفاظت از محیط زیست است.
وی بر حفاظت از منابع به دلیل محدودیت ، برنامه ریزی کلی و جزئی توسط مسئولان، تطبیق با شرایط محیطی، مشورت پذیری، نداشتن تقابل ادارات با همدیگر، تعامل و تفاهم دستگاه های اجرایی، شناخت مزیت های شهرستان، تکریک سرمایه گذاران، ایجاد ارزش افزوده، ریسک پذیری و بهره گیری از روش های نوین استفاده از آب شرب، تاکید نمود.
قادرزاده با اشاره به اهمیت فعالیت اقتصادی در روستاها بر استقرار راهبران اقتصادی روستا با مسئولیت دهیاران و افزایش دانش اقتصادی در روستاها تصریح نمود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تقدیر از مطالبه گری جعفر توان، فرماندار سقز بر همراهی و همفکری مسئولان دستگاه های اجرایی با فرمانداران تصریح نمود.