شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۳۸:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۹ ساعت ۱۷:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر تلاش بیشتر تبلیغات اسلامی برای اعتلای فرهنگ قرآنی

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سقز معرفی شد

فرماندار ویژه شهرستان سقز روز یکشنبه در آیین تقدیر و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بر تلاش بیشتر این اداره در شهرستان برای اعتلای امور فرهنگی، فرهنگ قرآنی، دینی و تبلیغی، تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان بر هم افزایی بیشتر این اداره در راستای انجام وظایف و رسالت خطیر، کمک به تعالی فرهنگ، زمینه سازی برای یافتن نیروی مومن و انقلابی تصریح نمود.
توان یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین، تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصای اعتقادی، احیاء و اشاعه معارف و فرهنگ اسلام ناب محمدی و وحدت تمام مذاهب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیاد نهاده شد.
وی با بیان اینکه هجمه فرهنگی دشمن علیه جوانان و خانواده هر روز رو به ازیاد است بر استفاده از ابزارهای نوین جهت خنثی سازی و تنویر افکار عمومی تاکید نمود.
توان یکی دیگر از وظایف و رسالت های این نهاد را انجام مطالعات راهبردی و بررسی‌های کاربردی در زمینه نیازهای فرهنگی اقشار مختلف جامعه برشمرد و بر برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی در برگزاری هرچه بهتر مراسم و شعایر انقلابی، دینی و ملی و مذهبی در شهرستان با مشارکت تمام نهادهای مردمی و دولتی تاکید نمود.
فرماندار سقز با اشاره به کمبود نیرو در این اداره شهرستان، خواستار تدبیر مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان جهت جذب نیرو شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان هم با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم، محبت به اهل بیت (ع) و حفظ حرمت شعایر و شئون این ماه را از محورهای وحدت برشمرد.
حجت الاسلام برومند رازیانی با تسلیت ایام سوگواری ایم حسینی، یادآور شد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای خدا، با تمام وجود و هستی به میدان آمد.
وی یادآور شد: تبلیغات اسلامی برای اسلام و ترویج گفتمان ارزشمند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
ماموستا سید حسین حسینی، امام جمعه سقز هم با بیان اینکه، امر به معروف و نهی از منکر وظیه همگانی است، افزود: روحانیان پیشقراولان، امر به معروف و نهی از منکر هستند.
در ادامه حجت الاسلام سعدالله جمادیان به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سقز معرفی شد.