پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۳:۱۵:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۷ ساعت ۱۲:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: روحیه مطالبه گری روستاییان ارزشمند است

فرماندار ویژه سقز در سفر به روستاهای بخش امام و دیدار با مردم آبادی، روحیه مطالبه گری مردم را ارزشمند توصیف و بر ادامه این روند تاکید نمود.

جعفر توان افزود: روستا، محل تولید و مردم روستا باید به جد برای تقویت اقتصاد روستا و معیشت روستا تلاش کنند.
توان با بیان اینکه، یکی از مطالبه های مردم، پرداخت تسهیلات برای تقویت کشاورزی و دامداری است بر راهنمایی جهاد کشاورزی و تسهیلگری بانک ها تصریح نمود.

احداث زمین ورزشی و خانه ورزش از مطالبه های به حق است
فرماندار ویژه سقز در دیدار با مردم ۵ آبادی ” اینچکه، چاپان علیا و سفلی، گلزار علیا و تیکانلو” بخش امام بر احداث خانه ورزش توسط ورزش و جوانان و با همیاری مردم و دهیاری، تاکید نمود.
جعفر توان همچنین بر واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی برای تبدیل آن به زمین ورزشی تصریح و اعلام نمود: بخشداران، شوراهای روستا و دهیاران به جد این موضوع را پیگیری کنند.
در این دیدار ها، وی همچنین خاطرنشان ساخت که تکخوانی کنتور برق و ارتقای اینترنت، شتاب خواهد گرفت.
وی عدم اجرای طرح هادی، حضور نامنظم پزشک و بهورز، کمبود آب شرب و ضرورت مساعدت و تلاش بیشتر جهاد کشاورزی برای اخذ تسهیلات بانکی را از دیگر دغدغه های روستاییان، عنوان نمود.
جعفر توان، فرماندار ویژه سقز، امروز جمعه برای انجام دیدارهای مردمی و بررسی مسایل و مشکلات روستاها به ۵ روستای بخش امام سفر نمود.
فرماندار ساعت ۹ صبح، همراه علی رستمی، بخشدار و باقی ملکی، رئیس و انور گلالی، عضو شورای بخش، سقز را به مقصد دیدارهای مردمی در روستاها ترک نمود و ساعت ۱۶ به سقز بازگشت.
گفتنی است این هشتمین سفر جمعی جعفر توان به روستاهای شهرستان سقز و چهارمین سفر به بخش امام بود.