شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۳:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۵ ساعت ۰۱:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

ورود بنیاد موج مهربانی برای مدرسه سازی در شهرستان سقز

مدرسه سازی توسط خیران در سقز موج می زند

فرماندار ویژه شهرستان سقز در آیین کلنگ زنی ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای «بله جر» که به همت «بنیاد موج مهربانی» با هزینه یک میلیارد و 100 میلون تومان ساخته خواهد شد از اقدام این نهاد مدرسه ساز تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در این آیین که صبح امروز در روستای بله جر با حضور نماینده اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کردستان، جمعی از مسئولان، اعضای مجمع خیران مدرسه ساز و مردم برگزار شد، عزم راسخ مدیر عامل، اعضا و خیران حامی این بنیاد را ستود و از روستائیان خواست تا در ساخت این پروژه خیرساز همگاری کنند.
توان افزود: به همت این بنیاد و مراکز خیریه دیگر که حامی مدارس و مدرسه یار است ۷۵۰ میلیون تومان دیگر نیز برای ساخت سه مدرسه یک کلاسه در سه روستای شهرستان هزینه خواهد شد.
وی با تقدیر و تشکر از امام جماعت مسجد این روستا برای جذب این بنیاد جهت ساخت مدرسه، تلاش این روحانی را ستود و تصریح نمود: مردم باید از تلاش های این روحانیان که غیر از فعالیت در عرصه دین در حوزه سازندگی هم جهد می کنند، قدردانی کنند.
الطافی، مدیرعامل بنیاد موج مهربانی اظهار داشت: این مدرسه توسط این بنیاد و با مشارکت شرکت راپکو، نوسازی مدارس و مردم ساخته خواهد شد.
فیروز عارفی، مدیر آموزش و پرورش سقز هم اظهار داشت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۱۴۷ متر مربع در مدت ۴ ماه ساخته خواهد شد.

گفتنی است قبل از آیین کلنگ زنی، دیداری در فرمانداری سقز انجام شد.