جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۱:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۷ ساعت ۱۴:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

توان: روابط عمومی ها، گره گشا باشند

سرپرست فرمانداری سقز در پیامی، روزجهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی را به دست اندرکاران این شغل و حرفه در استان کردستان و شهرستان سقز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام تبریک جعفر توان بدین شرح است:
روابط عمومی به عنوان یک وظیفه برجسته مدیریتی، از یک سو، بازوی اصلی مدیران دستگاه های اجرایی و از دیگر سو، پل ارتباطی بین مردم و مدیران و رسانه هاست و بایستی آیینه تمام نمای عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بازتاب مشکلات و انتقادات مردمی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری برای مجموعه باشند.
امروز روابط عمومی ها باید بیش از گذشته در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، تبیین دستاوردها، استفاده بهینه از فناوری ها نوین برای ارتباط بیشتر با مردم و انعکاس عملکردها، تولید محتوای با کیفیت و تاثیر گذار، نقش آفرینی در حوزه مدیریت بحران، افزایش رضایتمندی، تلاش برای استمرار روحیه نشاط و امیدواری در آحاد جامعه و آینده پژوهشی و آینده نگری و تعامل سازنده، تلاش کنند.
شعار امسال هفته روابط‌عمومی که بر گرفته از شعر حافظ «چو غنچه گر چه فروبستگی است کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش» است، نشان دهنده و گویای، اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی برای گره گشایی است.
همچنین عناوین ارزشمند این هفته (۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت )؛ روابط‌عمومی؛ حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد، اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی، کنشگری، مسئولیت اجتماعی، دیپلماسی عمومی، انگاره ملی، کرامت انسانی، همدلی اجتماعی، امیدآفرینی، آینده بهتر، تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین برآمده از وظایف و نقش های تاثیرگذار این واحد مهم در جایگاه و ساختار اداری است.
ضمن تبریک این روز و هفته خجسته از تمام مسئولان ادارات، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی خواستارم که برای ارتقای جایگاه این واحد مهم اداری بیش از گذشته تلاش کنند.