پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۰۲:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۶ ساعت ۱۳:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

گرامیداشت حماسه خرمشهر، فرصتی برای تبیین گام دوم انقلاب در جهت سلطه ناپذیری است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سقز اظهار داشت: گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه خرمشهر، خونین شهر عزیز، فرصتی برای تبیین گام دوم انقلاب در جهت جامعه سلطه ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در جلسه گرمیداشت چهلمین سالگرد حماسه خرمشهر افزود: تبیین قدرت دفاعی، تبیین هدایت و فرماندهی و یادآوری و بازخوانی و واکاوی نقش عملیات های دفاع مقدس توسط رزمندگان و سرداران از دیگر رویکردها و فرصت های این ایام است.
توان ادامه داد: تلاش در راستای ارتقای روحیه مقاومت و وحدت و یکپارچگی برای مقابله با استکبار، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار ، مقاومت و شهادت و ولایتمداری برگرفته از ارزش های دفاع مقدس از دیگر اهداف بزرگداشت سوم خرداد است.
ماموستا سید حسین حسینی، امام جمعه سقز هم با بیان اینکه شهدا، فداکاری نمودند که این آب و خاک و مملکت حفظ شود، افزود: مسئولان باید با تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم، راه شهدا را ادامه دهند و به آرمان های امام، شهدا و انقلاب وفادار بمانند.
در ادامه، اعضاء خواستار برگزاری برنامه های پرمحتوا، جامع و فراگیر با حضور قشرهای مختلف مردم شدند.
غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تکریم مادران و همسران شهدا، دیدار با خانواده شهدا که در عملیات بیت المقدس شهید شدند، دعوت از پیشکسوتان جنگ، شهید و شهادت برای بیان خاطرات، دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی، نامگذاری میادین و اماکن به نام سوم خرداد و دفاع مقدس، صبحگاه مشترک، برگزاری برنامه ورزشی، اجرای برنامه های درون سازمانی توسط دانشگاه ها و آموزش و پرورش، برگزاری یادواره شهدا توسط سپاه، بنیاد شهید و سازمان تبلیغات، فضاسازی توسط شورا و شهرداری، برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام ۴ تیم پزشکی به روستاهای کم برخوردار توسط مرکز بهداشت به کمک بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر و رژه ناوگان تاکسیرانی، از جمله برنامه هایی بود که پیشنهاد داده شد.