جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۵:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۵ ساعت ۱۴:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

تاکید توان بر تشدید نظارت ها بر بازار، نانوایان و ذخیره سازی کالاهای اساسی

سرپرست فرمانداری سقز بر تشدید نظارت ها بر بازار، نانوایان و ذخیره سازی کالاهای اساسی، نظارت بر تامین 4 کالای اساسی؛ مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات تصریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در نشست با اعضای ستاد تنظیم بازار، همچنین عنوان کرد: مشخص نمودن و اعلام قمیت های مصوب، نظارت اتحادیه های صنفی بر واحدها و افزایش اکیپ های بازرسی باید به جد مورد توجه باشد.
توان یادآور شد؛ اکنون در شرایط سختی قرار داریم که باید آنرا درک کنیم زیرا دولت دست به کار بزرگ جراحی اقتصادی زده است که باید در این مسیر، فواید طرح برای مردم تشریح و کمک کار برنامه های دولت به معنای واقعی کلمه باشیم.
وی تاکید کرد: هرگونه اعلام نرخ جدید، قبل از اعلام اتحادیه ها، نوعی نافرمانی است و برای خاطیان پرونده تعزیراتی تشکیل خواهد شد.
وی با اشاره به مراجعات مردمی، ادامه داد: دسترسی مردم به نان با کیفیت و نیز دسترسی آسان به نان، جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه، راه اندازی نانوایی در روستاهای دارای شرایط برای ایجاد شغل، دسترسی مردم به نان توسط بخشداران و اعضای ستاد و ادارات مرتبط به ویژه جهاد کشاورزی واتحادیه مربوطه، رصد و پیگیری شود.