جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۸:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۴ ساعت ۱۶:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری سقز: راه محور توسعه است

توان: تعمیر و تجهیز ماشین آلات راهداری سقز اولویت این مجموعه باشد

سرپرست فرمانداری سقز در دیدار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به آمار ارائه شده، خواستار پیگیری جدی برای تعمیر و تجهیز ناوگان این اداره شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان با اشاره به محدودیت های اعتباری و بیان اینکه از ۱۰۷۰ کیلومتر راه روستایی ۳۶ درصد آن آسفالت است، میزان برخورداری از این شاخص را نامناسب توصیف و عنوان کرد: برای ارتقای این شاخص باید به جد تلاش کنیم.
توان با تاکید بر اینکه، راه محور توسعه است، اضافه کرد: تعریف پروژه های راه سازی و آسفالت راه روستایی باید با اولویت بیشترین برخورداری جمعیت و کمترین میزان مسیر باشد.
توان همچنین تصریح کرد؛ تجهیز ماشین آلات نو از طریق رایزنی با سازمان راهداری کشور، شانه سازی، تسطیح و رگلاژ جاده های روستایی، روکش آسفالت مسیرهای بیرون شهری، پیگیری ساخت اتوبان سقز- بوکان، رصد و پیگیری جدی وضعیت مناقصه ها و تجهیز کارگاه پیمانکاران باید به جد مورد نظر باشد.
محمود روحانی زاده، رئیس اداره راهداری هم بیان داشت: ۱۲ مسیر روستایی از محل مناطق کمتر توسعه یافته با اعتبار حدود ۶۰میلیارد تومان جهت آسفالت مشخص که ۶ مسسیر دارای پیمانکار و ۲۶ اردیبهشت ماه، پیمانکار ۶ مسیر دیگر مشخص می شود.