چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۲۰:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۵ ساعت ۱۴:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

کشف بیش‌ از یک کیلو و۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری سارقان در سقز

فرمانده انتظامی سقز از کشف بیش‌ از یک کیلو و۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، سرهنگ صید علی صفری افزود: با اقدامات گسترده و اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.
سرهنگ صفری با اشاره به کشف یک کیلو و۵۳۰ گرم مواد مخدر تریاک از متهم، اظهار داشت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.
وی با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف قرارگرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

دستگیری دو سارق سابقه دار و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در سقز
فرمانده انتظامی سقز همچنین در تشریح خبری دستگیری سارقان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی، تلاش در جهت دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ صفری، افزود: ماموران پلیس آگاهی سقز پس از انجام اقدامات تخصصی، دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر نمودند.
وی عنوان کرد:این سارقان سابقه دار دربازجویی های فنی و پلیسی صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف گردید.
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی گردید، از شهروندان درخواست کرد:توصیه های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ،مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.